کد خبر: 343471
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۲
بازدید 7
 دو اثر از مجموعه کتاب‌های مرغک کانون بازنشر شد

«عروسک نخی» و «تولد فیلو فیله» از مجموعه کتاب‌های مرغک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، کتاب‌های مرغک با تولید کتاب‌های قصه، بازی، سرگرمی به خردسالان کمک می‌کند تا دنیای اطراف‌شان را بهتر حس کنند و بشناسند. برانگیختن نگاه کنجکاوانه به دنیای پیرامون و پرورش ذهن دیگر کاربردهای این کتاب‌هاست.

براساس این خبر کتاب «عروسک نخی» به نویسندگی و تصویرگری محبوبه یزدانی با هدف ایجاد احساس جستجوگری، خردسالان را با دنیای عروسک‌های دست‌ساز و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی آشنا می‌کند.

دو اثر از مجموعه کتاب‌های مرغک کانون بازنشر شد

این کتاب داستان دختر کوچکی است که بعد از دیدن یک نمایش عروسکی به عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی علاقه‌مند می‌شود. مادر سارا عروسکی برایش می‌دوزد و سارا نمایش را آغاز می‌کند. اما بعد از گره خوردن نخ‌های عروسک، چالش‌های سارا و عروسکش شروع می‌شود.

همچنین کتاب «تولد فیلوفیله» به نویسندگی و تصویرگری سمانه قاسمی داستان بچه فیلی است که در روز تولدش اتفاق‌های تازه‌ای برایش می‌افتد.

دو اثر از مجموعه کتاب‌های مرغک کانون بازنشر شد

مامان و بابای فیلوفیله برایش تولد می‌گیرند اما کارهایی که خودشان دوست دارند انجام می‌دهند و به فیلوفیله توجهی ندارند؛ فیلوفیله هم موقع بازی، یادگاری مادربزرگ را می‌شکند. فیلوفیله به دلیل این اتفاق‌ها خیلی ناراحت است. اما بعد از تولد، مامان فیل و بابا فیل یاد فیلوفیله می‌افتند...

کتاب‌های مرغک به دبیری زهره پریرخ برای گروه سنی نوباوه (بالای ۴ سال) مناسب است.

کتاب «عروسک نخی» با قیمت ۶۵هزار تومان و «تولد فیلوفیله» با قیمت ۸۰هزار تومان هر دو با شمارگان ۱۰هزار نسخه به چاپ چهارم رسیده‌اند.  

این دو کتاب در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی https://digikanoon.ir/ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =