کد خبر: 343487
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
بازدید 17
دومین اردوی قاف در گلستان آغاز شد

در دومین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در شهرستان علی‌آباد کتول اعضا دارای استعداد برتر شاعری و نویسندگی از سراسر کشور دور هم جمع شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در دومین  اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در شهرستان علی‌آبادکتول اعضا شاعر و نویسنده نخبه از سراسر کشور دور هم جمع شدند.

بر این اساس از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر شایان جلوه نیا عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری کنگان به همراه فاطمه کازرونی مربی مسئول فرهنگی مرکز عالیشهر به عنوان نماینده استان بوشهر در این رویداد حضور دارند.

بر اساس اعلام باشگاه قاف؛ برنامه‌های روز سه‌شنبه (۲۳ مرداد) سه کارگاه خبرنویسی، جستارنویسی و داستان نویسی با حضور اساتید مطرح آقای بکتاش، آقای فردوسی و خانم سلیمی بوده و این برنامه‌ها تا ظهر ادامه خواهد داشت.

همچنین اعضا نوجوان حاضر در این اردو بعدازظهر امروز از پارک جنگلی کبودوال بازدید خواهند کرد.

گفتنی است، دومین اردوی استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی استان گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول با حضور ۱۱۰ عضو باشگاه در حال برگزاری است.

باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آن‌ها در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی، برگزاری اردوهای چند روزه آموزشی است. این اردو شامل کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی نقد شعر، شب شعر و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی است.

در این اردو تعدادی از شاعران و چهره‌های مطرح ادبیات کشور حضور پیدا می‌کنند و در تعامل با نوجوانان، تجربه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

باشگاه رویش‌ها با هدف تربیت نسل نو شاعران متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر شعر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

دومین اردوی قاف در گلستان آغاز شد

دومین اردوی قاف در گلستان آغاز شد

دومین اردوی قاف در گلستان آغاز شد

دومین اردوی قاف در گلستان آغاز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =