باقرزاده در کانون مهد فرصت ها برای پیشرفت/ دوست دارم نویسنده معروف ترین کتاب دنیا شوم

آراز باقرزاده عضو مجتمع‌ ارومیه و باشگاه قاف در مورد حضور در دومین اردوی این باشگاه صحبت کرد.

آراز باقرزاده عضو پانزده ساله ی باشگاه قاف در گفت و گو با روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان غربی در مورد حضور در اردوی این باشگاه گفت: دومین مرحله ی اردوی باشگاه ادبی قاف به میزبانی استان گلستان برگزار می شود و خوشحالم که در این دوره حضور خواهم داشت.

باقرزاده در مورد باشگاه قاف افزود: در باشگاه قاف با حضور شاعران و نویسندگان بزرگ آثار ما بررسی می شود و مورد نقد قرار می‌گیرد و ایرادات ما رفع می شود، ضمن اینکه گفت و گو و کسب تجربه در باشگاه قاف فرصتی بسیار خوبی است که برای ما فراهم شده است.

عضو باشگاه قاف در مورد آرزو های کودکی خود گفت: از کودکی دوست داشتم تا همه دنیا در مورد خیالات من باخبر شوند، پس شروع کردم به نوشتن و دوست دارم در آینده یکی از بزرگترین نویسندگان دنیا در حوزه کتاب های علمی - تخیلی شوم و پر فروش ترین کتاب دنیا را چاپ کنم.

باقرزاده در مورد فعالیت های کانون پرورش فکری نیز گفت: کانون خانه ی دوم، حتی اول من است. اینجا ارزش بسیاری به اعضا قائل می‌شوند و اینکه فرصت های بسیاری برای پیشرفت کردن و تحقق رویاها وجود دارد خوشحال هستم .

باقرزاده در پایان افزود: جا دارد از اولین مربی خودم خانم حاضر وظیفه که طی ۷ سال گذشته تمام تلاش خود را برای پیشرفت ما انجام دادند تشکر کنم، همچنین قدردان زحمات پدر و مادرم هستم که همیشه از من حمایت کردند و من را در رسیدن به آرزوهایم یاری کردند.

لازم به ذکر است دومین مرحله ی اردوی باشگاه ادبی قاف با حضور نوجوانان منتخب سراسر کشور به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =