بازدید مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان از مرکز فرهنگی‌هنری سیب و سوران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری سیب و سوران با فرماندار و رییس آموزش و پرورش این شهرستان، نشستی برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از مرکز فرهنگی‌هنری سیب و سوران بازدید کرد.

محمدرضا سالاری در جریان این بازدید، با فرماندار و رییس آموزش و پرورش سیب و سوران دیدار و گفت‌وگو کرد. وی در این نشست با ارایه گزارشی از فعالیت‌های کانون و برنامه‌های اجرایی آن، اظهار امیدواری کرد با تعامل بتوان امکانات بیشتری در اختیار مراکز گذاشت تا کودکان و نوجوانان خدمات باکیفیت‌تری دریافت کنند.
مدیرکل کانون در همین رابطه گفت: رمز موفقیت در خدمت‌رسانی، تعامل دستگاه‌های اجرایی است که محصول آن رشد و شکوفایی نسل آینده است و راه را بر بسیاری از مشکلات می‌بندد.
سالاری در این نشست، که مربی مسوول مرکز سیب و سوران هم حضور داشت، نکاتی را به سمانه مرزیان یادآور شد که از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد: گسترش تعامل با دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی شهرستان، حضور فعال در نشست‌های شهرستان، فراهم کردن زمینه حضور مسوولان در مرکز و آشنا کردن آنان با خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و...
وی در پایان گفت: نقشی که کودکان و نوجوانان در ساختن آینده جامعه دارند، بسیار مهم است و بنده امیدوارم مخاطبان کانون در سایه پویایی مرکز و فعالیت‌های کانون بتوانند در مسیر صحیح توانمندی قرار بگیرند.
در ادامه فرماندار سیب و سوران ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجموعه کانون و پویایی در حوزه برنامه‌های میدانی، کانون و خدمات آن را نیاز اساسی امروز جامعه دانست و گفت: چنین فعالیت‌هایی باعث می‌شود کودکان و نوجوانان فکر و ایده تازه داشته باشند.
فرشاد گرگیچ سپس با بیان اینکه تا امروز در خدمت کانون بوده‌ایم و در زمینه رشد این مرکز هم تلاش کرده‌ایم، از ادامه پیگیری‌ها و کمک‌های فرمانداری به کانون خبر داد و از تعامل دستگاه‌های سطح شهرستان ابراز رضایت کرد.
تاجبخش حسین‌بُر، رییس آموزش و پرورش سیب و سوران هم با بیان این که آموزش و پرورش شهرستان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی فعال است، آمادگی این مجموعه را برای همکاری همه جانبه با مجموعه کانون اعلام کرد.

بازدید مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان از مرکز فرهنگی‌هنری سیب و سوران

بازدید مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان از مرکز فرهنگی‌هنری سیب و سوران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =