امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون خوزستان و دانشگاه فرهنگیان

به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک، در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و آموزشی با هدف هم‌افزایی در کسب مهارت‌های لازم در دانشجو معلمان و بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود، تفاهم‌نامه‌ای بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک، با هدف هم‌افزایی در کسب مهارت‌های لازم در دانشجو معلمان و نیز استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در مراکز کانون، تفاهم نامه ای بین داریوش آقاسی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان و مسعود صالحی شبلیزی مدیریت پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان در روز دوشنبه 22 مرداد ماه در مرکز مدیریت پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون خوزستان و دانشگاه فرهنگیان

بر اساس این تفاهم نامه، طرفین تفاهم نامه جهت همکاری در جهت بهره برداری طرفین از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری هر دو طرف، برگزاری جشنواره ها، مهرواره ها، نشست های فرهنگی، علمی و پژوهشی، تبادل نیروی انسانی جهت اجرای دوره های تخصصی و آموزش های تکمیلی بر اساس ضوابط و مقررات ذیربط طرفین، برگزاری مشترک دوره های آموزشی رسمی و کوتاه مدت و صدور گواهی نامه متعهد می شوند.

همچنین جهت استفاده از ظرفیت مربیان کانون پرورش فکری در راستای ارتقای مهارت های دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در زمینه های فن بیان، قصه گویی،نمایش عروسکی، تئاتر، ساخت کاردستی، سفالگری و ... دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مرکز آموزش تربیت مربی کانون حضور می یابند.

در ادامه نیز تفاهم نامه همکاری کانون زبان ایران و دانشگاه فرهنگیان نیز امضا شد.

مطابق این تفاهم نامه که بین سید جمشید افشانی مدیر کانون زبان استان خوزستان و مسعود صالحی شبلیزی مدیریت پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان به امضا رسید، کلیه اعضا هیئت علمی، کارکنان، دانشجو معلمان و خانواده آن ها می توانند با اولویت ثبت نام و استفاده از تخفیفات گروهی، در کلاسهای کانون زبان ایران شرکت کنند. مشمولین این تفاهم نامه با معرفی نامه و مراجعه به مراکز کانون زبان ایران در استان می توانند از مزایا و تسهیلات این تفاهم نامه استفاده کنند.

کانون زبان ایران در استان خوزستان با حدود ۱۲ هزار زبان آموز بزرگترین مجموعه آموزشی زبان های خارجه در خوزستان است، که در شهرهای مختلف استان دارای مراکز فعال می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =