حضور اعضای نوجوان کانون استان تهران در دومین رویداد ادبی باشگاه قاف در شهرستان علی‌آبادکتول

سبحان کریم‌زاده عضو نوجوان کانون تهران در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان: انتظار ما از مسئولان آن است که امکان حضور تعداد بیشتری از نوجوانان و اعضای کانون را در چنین رخدادهایی فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، اعضا شاعر و نویسنده نخبه از سراسر کشور در دومین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در شهرستان علی‌آبادکتول دور هم جمع شدند.

حضور اعضای نوجوان کانون استان تهران در دومین رویداد ادبی باشگاه قاف در شهرستان علی‌آبادکتول

بر این اساس از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران محمد حسن صادقی، سبحان کریم زاده و محمد بخشعلی زاده اعضای نوجوان مرکزشماره ۳۵،  آدرینا زندسلیمی عضو مرکز شماره ۱۴، فاطمه طاهری ها  و کتایون تندرست اعضا مرکز شماره ۸  همراه بهناز ابوالوفایی مربی ادبی مراکز ۸، ۲۴ و ۳۵ کانون تهران در این رویداد حضور دارند.

همچنین بر اساس اعلام باشگاه قاف؛ برنامه‌های روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد، سه کارگاه خبرنویسی، جستارنویسی و داستان نویسی با حضور اساتید مطرح چون غلامرضا بکتاش بوده است.

سبحان کریم‌زاده عضو باشگاه قاف و کنشگر ادبی و عضو نوجوان کانون تهران در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان اظهارکرد: کارگاه‌های تخصصی پیش‌بینی شده برای دومین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان در علی‌آبادکتول بسیار غنی و همراه با آموزه‌های ادبی فاخر بوده است.

عضو باشگاه قاف و کنشگر ادبی و عضو نوجوان کانون تهران گفت: فوق برنامه‌ها در این اردو برای نوجوانان بسیار جذاب بوده و رضایتمندی اکثر نوجوانان حاضر در این رخداد ادبی را به همراه داشته است.

وی بیان کرد: تدریس نخبگان و اساتید ادبیات زمینه خلق آثار بیشتر را در بین ما نوجوانان فراهم می‌کند و ما را برای آینده امیدوار می‌سازد.

کریم‌زاده ادامه داد: انتظار ما از مسئولان آن است که امکان حضور تعداد بیشتری از نوجوانان و اعضای کانون را در چنین رخدادهایی فراهم کنند.

عضو باشگاه قاف و کنشگر ادبی و عضو نوجوان کانون تهران گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته به ادبیات توجه زیادی نشده ما نوجوانان وظیفه داریم تا زخم‌های وارده بر پیکر ادبیات را التیام ببخشیم.

گفتنی است دومین اردوی استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی استان گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول با حضور ۱۱۰ عضو باشگاه در حال برگزاری است.

اعضا نوجوان  در این اردو از پارک جنگلی کبودوال نیز بازدید کردند.

مهدی کاموس، محمد میرکیانی، محسن مومنی شریف، رویا سلیمی، رحیم مختومی و میثم متاجی اساتید بخش نویسندگی این دوره را بر عهده دارند.

همچنین علی داوودی، غلامرضا بکتاش، محمود اکرامی‌فر، مبین اردستانی، هادی فردوسی و محبوبه بزم آرا عهده‌دار تدریس بخش شعر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =