استان گلستان، میزبان استعدادهای برتر ادبی کانون قم

در این اردو که در دو بخش شعر و داستان برگزار می‌شود ۶۳ عضو باشگاه «شعر» و ۵۳ عضو باشگاه «داستان» حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ۷ نفر از اعضای انجمن ادبی در حوزه ی شعر و داستان این استان برای دومین اردوی آموزشی باشگاه قاف انتخاب شدند که از ۲۲ مرداد آغاز و تا ۲۵ مرداد در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان ادامه دارد.

بر اساس این خبر، در این اردو که در دو بخش شعر و داستان برگزار می‌شود ۶۳ عضو باشگاه «شعر» و ۵۳ عضو باشگاه «داستان» حضور دارند.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی ادبی با دو گرایش شعر و داستان و نشست‌های نقد و بررسی آثار اعضای باشگاه از برنامه‌های مهم این اردوی آموزشی به شمار می‌رود.

دیدار و گفت‌وگو با چهره‌های مطرح ادبی کشور در زمینه‌های شعر کودک و نوجوان، شعر طنز و شعر آیینی از دیگر فرصت‌هایی است که باشگاه قاف برای اعضای خود فراهم کرده است.

استان گلستان، میزبان استعدادهای برتر ادبی کانون قم

در این اردو مدرسانی چون رحیم مخدومی، ناصر فیض، علی داوودی، غلامرضا بکتاش، مریم اسلامی، حسین تولایی، محمد میر کیانی، مهدی کانوس و... امر آموزش و هدایت استعدادهای نوجوان را بر عهده دارند.

اعضای باشگاه قاف از خروجی‌های انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استعدادهای برتر در استان‌ها بر اساس فرایندی انتخاب شده‌اند و افراد برجسته، در یک فرایند آموزشی چند ساله قرار می‌گیرند.

زهرا علیئی، فاطمه صادقی، محدثه غفاری، ترنم رازقی، حسین پورزند، سیدعلی طباطبایی و محمدمهدی مصری از اعضای فعال ادبی استان قم هستند که پس از گذراندن کارگاه‌های ادبی در کانون و حضور در انجمن ادبی در دوره‌های مجازی باشگاه قاف با حضور استادان برجسته شعر و داستان شرکت کردند و پیش از این نیز در اولین اردوی شعر که در بندرانزلی برگزار شده بود حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =