کد خبر: 343565
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
بازدید 13
 

برگزاری دومین نشست  کارگروه توسعه مدیریت در کانون استان ایلام

دومین نشست کارگروه توسعه مدیریت با حضور مدیرکل و مسئولین کمیته های مختلف در کانون استان ایلام برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام به نقل از واحد ارزیابی عملکرد،دراین جلسه که مدیرکل کانون،مسئولین کمیته‌های مختلف کارگروه، و نمایندگان مراکز  حضور داشتند، درخصوص نحوه برنامه‌ریزی ارزیابی عملکرد، بهینه سازی الگوی مصرف و اطلاع رسانی وتبیین  دستاوردها و اقناع افکارعمومی بحث و تبادل نظر شد.

فاطمه رستگار در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان جلسه، وقدردانی از حمایت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی در راستای خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان نمایندگان به اجرای کامل شاخص‌های مورد ارزیابی و دستورالعمل‌های سازمان مدیریت اشاره و تاکید کرد: ارزیابی عملکرد، اطلاعات ارزشمندی در خصوص نقاط قوت، ضعف و میزان هم سویی فعالیت­‌های جاری با اهداف و سیاست‌ های تعیین شده در اختیار ما قرار داده و  باعث می‌شود تا با اتخاذ تدابیر اصلاحی و بهبود مستمر عملکرد، رشد، توسعه و پیشرفت سازمان انجام شود.

مدیرکل کانون ایلام در عین حال به وجود برخی نواقص در فرآیند ارزیابی اشاره داشت و اظهار امیدواری کرد با ارتقای عملکرد، شاهد رشد بیش از پیش در شاخص‌های مورد ارزیابی سال بعد باشیم.

در این جلسه همچنین رستا چکاوک، کارشناس ارزیابی عملکرد استان نیز توضیحاتی درباره ارزیابی عملکرد کانون ارائه و به سوال‌های مسوولان کمیته‌های کارگروه توسعه و مدیریت کانون استان پاسخ و راهکار لازم را بیان کردند.

همچنین معاونین فرهنگی و اداری و مالی و کارشناسان در خصوص موارد مربوط به حوزه خود به اظهار نظر پرداختند.

ضرورت پیاده‌سازی نظام‌مند، اصولی، آموزش و فرهنگ سازی مدیریت سبز، انعکاس گزارش عملکرد کانون در برنامه‌های مرتبط با رسانه و سایت استانی، بهره گیری از رسانه های نوین، ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در کمیته های ذیل کارگروه توسعه مدیریت کانون استان، ارائه گزارش تحلیل ارزیابی عملکرد، از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =