کد خبر: 343572
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
بازدید 15
خانواده‌ی اعضای مرکز شماره ۵ در میهمانی «اشک عروسک‌ها»

«اشک عروسک‌ها» در حالی در مرکز شماره ۵ برگزار شد که این مرکز میزبان بسیاری از عزاداران حسینی(ع) و نوگل ایشان حضرت رقیه(س) بود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، «اشک عروسک‌ها» ویژه برنامه‌ی مناسبتی شهادت حضرت رقیه(س) و درراستای شعار تابستونتو با حسین(ع) بساز در حالی در مرکز شماره ۵ برگزار شد که این مرکز میزبان بسیاری از عزاداران حسینی(ع) و نوگل ایشان حضرت رقیه(س) بود.

این ویژه برنامه که در سالن کتابخانه‌ی مرکز شماره ۵ برگزار شد با قرائت و تفسیر قرآن آغاز و با اجرای نوحه‌خوانی، تعزیه و دکلمه خوانی توسط اعضای نوجوان دختر و معرفی شخصیت حضرت رقیه(س) ادامه داشت. برگزاری کارگاه چاپ سربند نیز از فعالیت‌های جنبی این ویژه برنامه بود.

اعضا و خانواده‌ی مرکز شماره ۵ در میهمانی «اشک عروسک‌ها»

سعیده اسکندری مربی‌مسئول این مرکز در حاشیه‌ی برگزاری این ویژه‌ برنامه از همکاری دلسوزانه‌ی مادران اعضا گفت: از زمانی که ما تصمیم گرفتیم تا این برنامه برپا شود تک‌تک مادران به همراه اعضای کودک و نوجوان خود به هر چه زیباتر اجرا شدن این برنامه کمک کردند و این خلوص نیت را در تمام حاضرین اشک عروسک‌ها میشد دید و از نظر من تداوم این برنامه‌ها علیرغم ایجاد حس معنویت، نوع دوستی، صفا و صمیمیت و مهربانی را نیز در ما شکوفا می‌کند.

چایخانه امام حسین و سفره پذیرایی حضرت رقیه که با همراهی مادران اعضای مرکز برپا شده بود فضای معنوی این برنامه را دوچندان کرده بود.

اعضا و خانواده‌ی مرکز شماره ۵ در میهمانی «اشک عروسک‌ها»اعضا و خانواده‌ی مرکز شماره ۵ در میهمانی «اشک عروسک‌ها»اعضا و خانواده‌ی مرکز شماره ۵ در میهمانی «اشک عروسک‌ها»اعضا و خانواده‌ی مرکز شماره ۵ در میهمانی «اشک عروسک‌ها»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =