دیدار مدیرکل و همکاران کانون سیستان و بلوچستان با خانواده شهید

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و جمعی از همکاران به مناسبت گرامی‌داشت روز مقاومت اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم استان دیدار و گفت‌وگو کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان و همکاران به دیدار خانواده شهید حسینعلی کیانی، از شهدای مدافع حرم، رفتند.

مدیرکل کانون استان، دیدار با خانواده شهدا را تجدید پیمانی دانست برای اینکه سیره و راه شهدا را به خود یادآوری کنیم و تلاش کنیم در این راه نفس بکشیم و حرکت کنیم.

محمدرضا سالاری با بیان این نکته که هرکس در هر موضوعی به شهدا توسل بجوید، بی‌گمان، دست خالی برنمی‌گردد و در کارهای او گشایش حاصل می‌شود، در خصوص دیدار با خانواده شهدا هم گفت: دیدار با خانواده شهدا، علاوه بر افتخاری که نصیب ما می‌کند برای ما قوت قلب و رزق به همراه خواهد داشت.

وی در بخشی از سخنان خود به مادر شهید عنوان کرد: بسیاری گمان می‌کردند که نسل‌های دهه هفتاد و هشتاد مانند گذشته، به انقلاب اسلامی و دفاع از وطن توجه ندارند اما لبیک شهیدانی چون شهید کیانی و همسالان ایشان، خلاف این تفکر را به اثبات رساند.

سالاری، هم‌چنین، عنوان کرد: فرهنگ‌سازی و انتقال فرهنگ شهادت و ایثار، به کودکان و نوجوانان، رسالتی است که برعهده‌ی همه‌ی کسانی است که برکت توسل به شهدا را در زندگی خود درک کرده‌اند.

در ادامه خانواده شهید، خاطراتی از روزهای پیش از اعزام شهید کیانی تا هنگام شهادت و پس از آن را بیان کردند و از آمادگی خود برای دفاع از نظام و انقلاب سخن گفتند.

گفتنی است شهید حسینعلی کیانی در فروردین ۱۳۹۵و در حالیکه ۲۲ سال سن داشت در سوریه و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =