گروه‌های نمایشی خراسان در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خوش درخشیدند

درسا نکویی با نمایش «بانو گشسب» و رومینا خواجه‌نژاد از استان خراسان رضوی با نمایش «خواستگاری» برگزیده نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، درسا نکویی با نمایش «بانو گشسب» و رومینا خواجه‌نژاد از استان خراسان رضوی با نمایش «خواستگاری» برگزیده نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی شدند.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با رقابت ۲۹ گروه نمایشی در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد و از این تعداد نمایش «خواستگاری» و نمایش «بانو گشسب» با داوری غلامحسین طوسی، ابوالقاسم اثنی عشری،  فاطمه سیما نورائی و نظارت فاطمه میر محمدصادقی به مرحله کشوری راه یافتند.  

داوری مرحله اولیه آثار راه‌یافته به مرحله کشوری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی را امیر مشهدی‌عباس نویسنده و کارگردان تئاتر، حسن دادشکر پیش‌کسوت تئاتر کودک و نوجوان و زهرا صبری نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر بر عهده داشتند.

بر اساس این خبر،  ۱۸ گروه  برگزیده فرصت دارند دست‌کم ۵ اجرای عمومی در استان خود داشته باشند و در شهریور در آیین پایانی این جشنواره با هم به رقابت بپردازند.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهریور ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =