برای داشتن دست برتر، چاره‌ای به جز تقویت و اعتلای فرهنگی نداریم

نماینده مردم علی آباد کتول مجلس شورای اسلامی گفت: برای داشتن دست برتر در جنگ نرم با دشمن، چاره‌ای به جز تقویت و اعتلای فرهنگی نداریم امیدواریم با برگزاری دوره‌هایی مانند قاف زمینه اقتدار فرهنگی و ادبی آینده کشور را فراهم کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استنان گلستان، در آیین اختتامیه دومین اردوی ملی ادبی قاف اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران مهد فرهنگ و ادبیات است و صیانت از غنای ادبی و فرهنگی به عنوان میراث ملی ماندگار وظیفه همگانی است .

رحمت الله نوروزی افزود: برای داشتن دست برتر در جنگ نرم با دشمن، چاره‌ای به جز تقویت و اعتلای فرهنگی نداریم امیدواریم با برگزاری دوره‌هایی مانند قاف زمینه اقتدار فرهنگی و ادبی آینده کشور را فراهم کنیم.

گفتنی است؛ دومین دوره اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان کشور از روز دوشنبه در علی آباد کتول آغاز شده بود در این رخداد ادبی کارگاه‌های متعدد نقد شعر، نقد داستان، جستارنویسی، داستان‌نویسی، خبرنگاری، مستند نویسی و دیگر کارگاه‌های ادبی برگزار شد.

دومین اردوی استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با حضور بیش از ۱۱۰ عضو باشگاه و ۴۰ مربی فرهنگی و ادبی از سراسر کشور برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =