راه‌یافتگان بخشِ «نمایش خلاق» نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون معرفی شدند

اسامی راه‌یافتگان مرحله‌ی اول بخشِ «نمایش خلاق» نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش نمایش خلاق از ۲۷ استان کشور آثار ارسال شد.

براساس این خبر ۱۸۹ ایده نمایش خلاق در جشنواره شرکت کردند که ۱۰۰ نمایش خلاق به مرحله داوری راه پیدا کرد و از این میان ۲۹ نمایش خلاق ازسوی داوران بهرام بهبهانی، سیدجمال میرجعفری و فرزاد زیدی‌نژاد انتخاب شد.

هر ۲۹ اثر ازسوی داوران مشاوره گرفت و پس از ارسال فیلمِ اجرای ایده‌های نمایش خلاق، داوری انجام خواهد شد و برترین‌ها برای رقابت کشوری مشخص می‌شوند.

راه‌یافتگان بخشِ «نمایش خلاق» نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون معرفی شدند

برهمین اساس اسامی برگزیدگان مرحله اول بخش «نمایش خلاق» نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون به این شرح است: مریم روحانی با نمایش «کارت بازی»، آزاده رسالت‌منش با نمایش «ترس‌ها را مچاله می‌کنم»، عباس حدادیان‌نائینی «شب تولد فانوس‌ها»، مرضیه پولادی(بدون عنوان)، اکرم یوسفی با نمایش «خورشید را پیدا کن»، نیلوفر فرهمند با نمایش «نجات شهر از طلسم جادوگر»، سما گیوی(بدون عنوان)، مریم یزدان‌پناه با نمایش «از قصه تا نمایش-بازی رنگین‌کمان»، مریم امینی با نمایش «پاکبان و بچه‌های مهربان» و زهرا حکمت‌پور با نمایش «یک راه بهتر» همگی از استان اصفهان.

همچنین افسانه بازیار با نمایش «بازی سایه‌ها»، شادی پاکزاد با نمایش «اتاق مشاوره» و محراب عبدالله‌زاده با نمایش «مراسم چمچه گلین» هر سه از استان آذربایجان غربی، پروین کوهی‌پور با نمایش «از بازی تا نمایش» و صغری عالی‌پور با نمایش «سفره محیط زیست» هر دو از استان چهارمحال و بختیاری، فاطمه امین‌فر با نمایش «نقش‌های اتفاقی»، فیروز قدیرخراسانی با نمایش «شاهنامه بازی»، معصومه‌سادات‌ حسینی‌منش با نمایش «نقش من، صدای تو» و سهراب خواجه‌نژاد با نمایش «مادر من کجاست» همگی از استان خراسان رضوی از راه‌یافتگان مرحله اول این بخش هستند.

لیلا سپهری با نمایش «مروارید جادویی» از استان خوزستان، مریم میرسلطانی با نمایش «با خودت مثبت حرف بزن» از استان قم، الهام خنجر با نمایش «مراحل تولید نان»، سمیه میرزایی و بهرام عظیمی(بدون عنوان) هر سه از استان کرمانشاه، فائزه رسکتی با نمایش «شیر چاه‌نشین»، سارا نوشیر با نمایش «بازی با کارت»، ژیلا خاکپور با نمایش «دنیای خیال‌انگیز موسیقی»، مقداد آرنج با نمایش «حسنقلی دکتر شده»، معصومه آهنگری با نمایش «قصه‌های من و بابام، نمایش خلاق» و حورا نیکبخت با نمایش «من در مکان مورد علاقه‌ام» همگی از استان مازندران نیز به مرحله اول بخش «نمایش خلاق» نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون راه یافتند.

راه‌یافتگان بخشِ «نمایش خلاق» نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون معرفی شدند

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهریور ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =