کانون پرورش بلندپروازی نسل هاست

نیایش عظمایی ، از اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان و از نمایندگان کانون استان در باشگاه ادبی کشوری «قاف» در گفت‌وگویی از فعالیت‌های ادبی خود و عضویت در این باشگاه، می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، باشگاه قاف یک حرکت ملی و اقدامی برای ثبت نشان قاف بر فعالیت‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. این حرکت، بستری مناسب برای هدایت نوقلمان از سوی صاحب نظران و پختگی آثار آنان فراهم می کند. در واقع "قاف" باشگاه تخصصی ادبی است که اعضای شاخص و استعدادهای برتر ادبی در آن قله ادب و فرهنگ را فتح خواهند کرد.

در آستانه برگزاری دومین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان «قاف» ، با عضو ادبی کانون پرورش فکری استان هرمزگان گفتگو شد.

لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:

سلام، نیایش عظمایی هستم از استان هرمزگان شهرستان بندرعباس

چطور با کانون آشنا شدید؟

یکی از دوستانم که در کانون عضویت داشت و به کلاس های کانون می رفت با کانون آشنا شدم.

چند سال است که عضو کانون هستید؟

پنج سال است که عضو کانون هستم

چگونه وارد انجمن شعر شدید؟

وقتی برای عضویت به کانون رفتم از آن طریق متوجه شدم در کانون کارگاه شعر برگزار می شود و در کلاس های ثبت نام کرده و عضو انجمن شدم.

انجمن‌ شعر چه فعالیت‌هایی دارد؟

در انجمن های شعر در کنار شاعران فرهیخته به نقد عناصر شعر چگونگی به وجود آمدن آن می‌پردازیم و با وزن شعر آشنا می شویم و بعد از مدتی توانستم شعر وزن دار بنویسم و همچنین با توانایی نوشتن طنز و ارکان شعرآشنا شدم.

ورود به انجمن شعر چه تاثیری بر مسیر رشد ادبی شما داشت؟

قطعا باعث پیشرفت اعضا شده و باعث می شود با ارکان شعر آشنا شویم.

به نظر شما باشگاه قاف چه تاثیراتی بر آینده‌ی شاعران و نویسندگان جوان خواهد گذاشت؟

باشگاه قاف انگیزه افراد را بیشتر کرده و باعث پیشرفت اعضا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =