کد خبر: 343727
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
گشایش جشنواره فیلم کازان روسیه  با نمایش «در آغوش درخت»

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا به عنوان فیلم مراسم گشایش بیستمین جشنواره جهانی فیلم کازان روسیه به نمایش در می‌آید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به  تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی‌نسب محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی سوره به عنوان فیلم آیین گشایش جشنواره جهانی فیلم کازان روسیه در روز ۱۶ شهریور، به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم کازان روسیه با شعار «از گفت‌وگوی فرهنگ‌ها به فرهنگ گفت‌وگو» برگزار می‌شود.

تبادل تجربه بین هنرمندان روسیه و کشورهای دیگر، نمایش بهترین فیلم‌های منتخب با زمینه مهربانی، صلح و انصاف، صرف‌نظر از مذهب نویسنده، معرفی دستاوردهای سینماگرانی که در راستای ترویج ارزش‌های معنوی و فرهنگی فیلم می‌سازند، از اهداف این جشنواره است.

در خلاصه داستان فیلم «در آغوش درخت» آمده است: «بحران پیچیده زندگی کیمیا و فرید که ۱۲ سال از ازدواج‌شان می‌گذرد، جهان زیبای فرزندان‌شان را برهم می‌ریزد. کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمی‌شناسند.»

گشایش جشنواره فیلم کازان روسیه  با نمایش«در آغوش درخت»

این فیلم کانون و سازمان سوره چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به عنوان فیلم محبوب منتقدان و اهالی رسانه معرفی شد و نامزد دریافت هفت سیمرغ و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه و دیپلم افتخار بهترین کارگردان شد.

امسال بیستمین دوره این جشنواره جهانی فیلم از ۱۶ تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ (۶ تا ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۴) در شهر کازان کشور روسیه برگزار می‌شود.

همچنین انیمیشن‌های سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و انیمیشن «مسافری از گانورا» به کارگردانی احمد علمدار و تهیه‌کنندگی محمدحسین علمدار محصول مرکز انیمیشن سوره نیز در این جشنواره حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =