مسابقه نقاشی بازگشت پرستوها در مرکز ثلاث‌باباجانی

مسابقه نقاشی بازگشت پرستوها در مرکز ثلاث‌باباجانی به مناسبت سال‌روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، با همکاری کانون کرمانشاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مسابقه نقاشی بازگشت پرستوها در مرکز ثلاث‌باباجانی به مناسبت سال‌روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، با همکاری کانون کرمانشاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران  صورت گرفت.
نظر به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و... در کانون استان و علاوه بر آن ویژه‌برنامه‌های مناسبتی و معرفی وقایع و ایام به کودکان و نوجوانان، و اهمیت آشنایی آنها با وقایعی که در طی سالیان در سرزمین آنها اتفاق افتاده و شکل گرفتن بعد تربیتی کودکان و نوجوانان با پیشینه جامعه و سرزمین خود، همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این حوزه، مسابقه نقاشی به صورت مشترک توسط مرکز ثلاث‌باباجانی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به مناسبت ۲۶ مرداد سال‌روز بازگشت آزادگان به کشور برگزار شد.
بر همین اساس‌ پس از معرفی این مناسبت و شرح وقایع، توسط مربیان حاضر در مرکز ثلاث‌باباجانی، در قالب یک کارگاه، اعضای کودک و نوجوان با محوریت بازگشت آزادگان به میهن، به اجرای نقاشی با تکنیک‌های مختلف پرداختند و در خاتمه نیز به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =