دومین مهرواره پویانمایی « روایت رود»

واحد آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فراخوان دومین مهرواره پویانمایی « روایت رود» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خوزستان، واحد آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ، این رویداد هنری را در محورهای موضوعی « دفاع مقدس، ایثار و شهادت ،شهدای گمنام، صلح و دوستی دفاع از میهن و وطن دوستی»، ویژه رده‌ی سنی نوخوان (۷+)، نونهال (۹+)، نو نگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند آثار خود را با یکی از شیوه‌های تک نفره یا گروهی در قالب یک فیلم و بر مبنای محورهای موضوعی اعلام شده این مهرواره با کیفیت مناسب و با درج شناسنامه اثر (نام و نام خانوادگی، نام  اثر، گروه سنی مخاطب، شماره تماس، نشانی محل سکونت) در پیام‌رسان ایتا به نشانی @afarinesh_haye_honari ارسال کنند.

 هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال یک اثر خواهد بود که مخاطبان آن کودکان و نوجوانان باشند.

(شرکت کننده می تواند علاوه بر اثر تک نفره در آثار گروهی نیز شرکت نماید)

آخرین مهلت پذیرش آثار برای شرکت در این مهرواره ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

بنا بر اعلام دبیرخانه دومین مهرواره پویانمایی « روایت رود»  آثار منتخب این رویداد فرهنگی ۱ مهرماه امسال اعلام و از سه اثر برگزیده این مهرواره نیز تجلیل خواهد شد.

دومین مهرواره پویانمایی « روایت رود»

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به کانال کانون پرورش فکری استان خوزستان به نشانی @kpf_khz در پیام رسان های ایتا و بله مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =