کد خبر: 343749
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴
بازدید 10
کانون همدان در جشنواره شهید رجائی 1402 برتر شد

کانون پرورش فکری همدان در بیست و هفتمین دوره جشنواره شهدد رجایی استان همدان به عنوان دستگاه برتر در محور خدمات شایسته شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مراسم پایانی بیست و هفتمین دوره جشنواره استانی شهید رجایی در استانداری همدان برگزار شد.

در این دوره از جشنواره عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس مولفه‌های سازمان اداری استخدامی و آیین‌نامه ارزشیابی دستگاه‌های اجرایی، در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شد.

طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجائی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در بین دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده در فرایند ارزیابی عملکرد 1402 به عنوان دستگاه برتر در محور خدمات شایسته شناخته شد و مدیر کل کانون مورد تقدیر قرار گرفت.

کانون همدان در جشنواره شهید رجائی 1402 برتر شد

گفتنی است ارزیابی‌ها بر اساس شاخص‌هایی همچون، اجرای مصوبات سفرهای استانی، تحقق شعار سال، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اقتصاد مقاومتی، کسب رضایت مردم، بهبود محیط کسب و کار، ایجاد اشتغال، مشارکت خبرگان و پژوهش برتر در حل چالش‌ها و مسائل استان بوده است و از اهداف این جشنواره می‌توان به نهادینه کردن خدمت‌گذاری صادقانه و ارتقا و بهبود خدمت رسانی به مردم، تکریم از خدمت صادقانه و مردم محور دستگاه‌های اجرایی و ارتقاء سطح کیفی خدمات عمومی و اختصاصی اشاره کرد.

کانون همدان در جشنواره شهید رجائی 1402 برتر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =