مراکز کانون قرارگاهی مهم برای انجام برنامه‌های فرهنگی است

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون در سفری یک روزه به استان زنجان با مسئولان استانی و مدیران و کارکنان کانون پرورش فکری این استان دیدار داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این سفر یک روزه با دیدار ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان آغاز شد. در این گفت‌وگو ابتدا امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون از چگونگی شکل‌گیری کانون پرورش فکری و اهداف آن در قبل و بعد از انقلاب مطالبی را ارایه کرد و از تحول‌های صورت گرفته در کانون سخن گفت.

سپس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، مراکز کانون در سراسر کشور را یک قرارگاه مهم فرهنگی برای انجام برنامه‌های فرهنگی خواند.

همچنین تشکیل جلسه با اداره‌ها و سازمان‌های مرتبط برای تهیه یک دستگاه کامیونت و تخصیص بودجه با محوریت فرهنگی و حمایت استانداری و افزایش اعتبارات عمرانی کانون پرورش فکری با توجه به رأی و نظر استاندار زنجان از جمله مواردی بود که مقرر شد از سوی مسئولان استانی پیگیری شود.

بازدید از مرکز فرهنگی، هنری و علمی علوم و نجوم زنجان

بعد از این نشست معاون توسعه و مدیریت منابع کانون و همراهانش از مرکز فرهنگی‌هنری علوم و نجوم زنجان واقع در اراضی پایین‌کوه که مرکز الگوی استان و یکی از پرمخاطب‌ترین مراکز کانون است، بازدید کردند.

در این بازدید نوجوان کانون‌یار عضو مرکز کانون زنجان به شعرخوانی پرداخت و مسئولان کانون در ادامه از گنبد آسمان‌نما، رصدخانه، ساعت آفتابی عمودی (اهدایی والدین یکی از اعضای مرکز) و فضای داخلی مرکز بازدید کردند و در خصوص بازسازی، مشکلات مرکز فرهنگی هنری و علمی علوم و نجوم قول‌های مساعدی دادند.

در ادامه امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون از کانون زبان ایران شعبه زنجان بازدید کرد و در جلسه‌ای که با کارکنان بخش‌های مختلف تشکیل شد و به سوال‌ها و مسائل آن‌ها پاسخ گفت.

کمالوندی در این سفر یک روزه با رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز دیدار و ضمن معرفی کانون و اهداف و ماموریت‌های آن، خواستار افزایش بودجه‌های فرهنگی هنری و علمی کانون، تهیه تماشاخانه سیار و تهیه رصدخانه بادی برای مراکز کانون در سطح استان شد.

در برنامه‌ای دیگر معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با مربیان مراکز و کارشناسان اداره‌کل کانون استان در سالن نشست‌های کانون دیدار داشت. در این دیدار کمالوندی و مدیران همراه بعد از شنیدن صحبت‌های مربیان و مسئولان مراکز به سوال‌های آنان پاسخ و قول پیگیری موارد مطرح شده را دادند.

در بخش دیگری از این سفر حامد ابراهیمی مدیرکل امور مالی و ذیحسابی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر توجه به قوانین برای انجام هزینه در مراکز استان‌ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌های درآمدی مراکز استان‌ها، جلب مشارکت است، خاطرنشان کرد: مراکز کانون زنجان در بحث درآمدزایی کارنامه خوبی دارند.

در پایان این سفر امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری، حامد ابراهیمی مدیرکل امور مالی و ذیحسابی و علی رفیعی مشاور معاون توسعه و مدیریت منابع کانون به پاسخ‌گویی مشکلات و سوال‌های همکاران استان زنجان پرداختند.

بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون زنجان و فروشگاه عرضه محصولات کانون در استان پایان‌بخش سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری و همراهانش به استان زنجان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =