کد خبر: 343804
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲
بازدید 781
اهدای 150 جلد کتاب به بچه‎های روستای بهاره

کانون پرورش فکری استان همدان در راستای پیک امید مرداد ماه، 150 جلد کتاب به کودکان و نوجوانان روستای بهاره سامن با یاد شهید روستا اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان،طرح «پیک امید» از برنامه‌های جهادی کانون پرورش فکری است که با هدف توسعه عدالت فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در روستاها و و مناطق کم برخوردار شهری اجرا می‌شود.

هدف مهم پیک امید توجه به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ترویج و توسعه این فرهنگ در میان کودکان و نوجوانان خصوصا در مناطق محروم بوده که مربیان و مسولان کانون با حضور در این مناطق و معرفی کانون و فعالیت‌های آن به آگاهی‌بخشی و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی می‌پردازند.

پیک امید مرداد ماه کانون همدان در روستای بهاره شهر سامن از توابع ملایر با حضور کودکان، نوجوانان، والدین آنها، دهیار و شورای روستا در مسجد روستا برگزار شد و مربیان کانون برای دانش‌آموزان برنامه‌های فرهنگی- هنری و ادبی با نام و یاد شهید روستا شهید " نورکرم کولیوند" اجرا کردند.

در این پیک امید مربیان کانون پرورش فکری ملایر برنامه‌هایی چون قصه‌گویی و بازی محلی را با بچه‌ها انجام دادند و در ادامه کتاب برای آنها خوانده شد و بچه‌ها برداشت خود از کتاب را بر روی پارچه متری نقاشی کردند.

سپس ۱۵۰ جلد کتاب به یاد شهید روستا شهید " نورکرم کولیوند" به کودکان و نوجوانان است روستا اهدا شد و از پدر شهید تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =