پررنگ‌ترین تجربه تابستان در دفتر خاطرات کودکان و نوجوانان دختر ابرکوه رقم خورد

مرکز فرهنگی هنری شماره یک ابرکوه با حمایت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری این شهرستان در راستای اجرای نظام‌نامه تابستان و برنامه‌های نوجوان محور و خانواده محور، اعضای دختر کودک و نوجوان را به اردوگاه شهیدصدوقی سانیج برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳، چهل نفر از اعضای دختر کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره یک ابرکوه با هدف شکوفایی استعداد و غنی‌سازی اوقات فراغت در راستای اجرای نظام‌نامه تابستان و برنامه‌های نوجوان محور و خانواده محور به اردوی یک روزه در اردوگاه شهید صدوقی سانیج اعزام شدند.

در این اردو که با حمایت مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد و شهرداری ابرکوه برگزار شد؛ چهل عضو دختر کودک و نوجوان مرکز به همراهی چهار نفر از مادران عضو شورای کانون و مربیان با شعار "تابستونتو با کانون بساز"، روزی پر از تجربه‌های ماندگار را ثبت کردند. بازی‌های شاد و ورزشی، اجرای نمایش و خاطره‌گویی، آب‌بازی، نماز جماعت و آشنایی با مهارت‌ها و مقررات زندگی گروهی از برنامه‌های این اردوی یک روزه بود.

از دیگر فعالیت‌های اجرا شده در این اردو، تشکیل کارگروه کتابال و معرفی کتاب "قلب‌های نارنجی" توسط عضو این گروه به سرپرستی مرجان هوشمند بود.

ویژه ترین برنامه این اردو، غرس یک اصله نهال سرو در اردوگاه به نیابت از کودکان غزه که به نماد مقاومت و آزادگی‌ست، بود.

بدین صورت پررنگ‌ترین تجربه تابستان ۱۴۰۳ در دفتر خاطرات کودکان و نوجوانان دختر مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابرکوه رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =