کد خبر: 343827
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
بازدید 22
هدایای دست‌ساخت اعضای کانون قم در دستان میهمانان‌ کوچک امام حسین(ع)

شهرزاد حدادپور سرپرست این اداره کل از ساخت ۱۲۰۰ دست‌سازه‌ توسط مربیان و اعضای مراکز کانون قم جهت اهدا به شرکت‌کنندگان پیاده‌روی اربعین و همچنین جاماندگان این رویداد آئینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، شهرزاد حدادپور سرپرست این اداره کل از ساخت ۱۲۰۰ دست‌سازه‌ توسط مربیان و اعضای مراکز کانون قم جهت اهدا به شرکت‌کنندگان پیاده‌روی اربعین و همچنین جاماندگان این رویداد آئینی خبر داد.

شهرزاد حدادپور گفت: کانون استان قم در سال‌های پیش به واسطه سفیران مربی خود در این اجتماع بزرگ شرکت و دست‌سازه‌های اهدایی استان را به کودک و نوجوان زائر اباعبدالله هدیه کرده بود. حدادپور در ادامه بیان کرد: امسال نیز این عنایت شامل حال ما شد که در فعالیت‌های تابستانه مراکز و برگزاری کارگاه‌های کاردستی ،مربیان استان قم ساخت دست‌سازه‌های حسینی را مورد توجه قرار دهند تا ماحصل آن به زائران کودک و نوجوان اربعین اهدا شود.

هدایای دست‌ساخت اعضای کانون قم در دستان میهمانان‌ کوچک امام حسین(ع)

یادآوری می‌شود دست‌سازه‌ها، کاردستی‌ها و هدایای کوچکی هستند که با روش‌های مرسوم در کانون از سوی اعضا و مربیان مراکز، تهیه و از سوی سفیران اربعین (مربیان داوطلب حضور در مراسم پیاده‌روی برای ارائه‌ خدمات فرهنگی به مخاطبان کودک و نوجوان) به زائران ایرانی و عراقی و میهمانان کوچک امام‌حسین(ع)، تقدیم ‌می‌شود.

هدایای دست‌ساخت اعضای کانون قم در دستان میهمانان‌ کوچک امام حسین(ع)هدایای دست‌ساخت اعضای کانون قم در دستان میهمانان‌ کوچک امام حسین(ع)هدایای دست‌ساخت اعضای کانون قم در دستان میهمانان‌ کوچک امام حسین(ع)هدایای دست‌ساخت اعضای کانون قم در دستان میهمانان‌ کوچک امام حسین(ع)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =