کد خبر: 343873
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
بازدید 111
حضور اعضای کانون قم در مرکز علمی اینوین

فاطمه گرایلی: ما در کانون با احساس نیاز اعضا به آشنایی با موارد نانو تکنولوژی لازم دانستیم تا آنها را بیشتر از قبل با دستاوردهای خودمان آشنا کنیم و به صورت عملی نشان دهیم که ایران در حوزه های مختلف علمی، پیشرفت های خوبی داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، اعضای مرکز شماره ۱ در قالب یک اردوی علمی به «قلعه خلاقیت و نوآوری راهیان پیشرفت اینوین» رفتند. این مرکز علمی، کودکان و نوجوانان را با فناوری‌های نوین و دستاوردهای علمی کشورمان آشنا می‌کند.

حضور اعضای کانون قم در مرکز علمی اینوین

فاطمه گرایلی مسئول مرکز شماره ۱ کانون قم در این‌باره گفت: معرفی تکنولوژی نانو، خواص هیدروژن مایع و مواردی از جمله چگونگی تولید برق و جریان‌های رسانا از جمله مواردی است که در قلعه خلاقیت و نوآوری اینوین به کودکان و نوجوانان به صورت عملی آموزش داده می‌شود و ما در کانون با احساس نیاز اعضا به آشنایی با این موارد لازم دانستیم تا آنها را بیشتر از قبل با دستاوردهای خودمان آشنا کنیم و به صورت عملی نشان دهیم که ایران در حوزه های مختلف علمی، پیشرفت های خوبی داشته که در این جا سعی شده با آزمایش های مختلف علمی به ویژه در حوزه نانو بخشی از این دستاوردها و همچنین مباحث علمی را برای دانش آموزان تبیین کنند.

بازدیدهای علمی یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های ۶۰گانه‌ی کانون است که اعضا از نزدیک با موضوعاتی که قبلا در کارگاه‌های کانون به بحث گذاشته شده آشنا می‌شوند.

حضور اعضای کانون قم در مرکز علمی اینوینحضور اعضای کانون قم در مرکز علمی اینوینحضور اعضای کانون قم در مرکز علمی اینوینحضور اعضای کانون قم در مرکز علمی اینوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =