کد خبر: 343880
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
موکب «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» در مرز تمرچین برپا شد

موکب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در مرز تمرچین در حال خدمت‌رسانی به زائران حسینی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پس از برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته، اولین گروه مربیان کانون استان آذربایجان غربی برای حضور در مرز تمرچین عازم پیرانشهر شد.

موکب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و هنری در مرز تمرچین در شهرستان پیرانشهر مستقر است و معرفی و روخوانی کتاب، فعالیت کاردستی، چاپ، نقاشی با موضوع محرم و دلنوشته برای کودکان غزه، عکاسی و اهدای دست‌سازه به زائران حسینی از فعالیت‌های این موکب است.

موکب «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» در مرز تمرچین برپا شد

این موکب تا پنجم شهریور ۱۴۰۳ در مرز تمرچین به خدمت‌رسانی بع زائران در حال حرکت به سمت مسیر راهپیمایی اربعین خواهد پرداخت.

بیش از ۲هزار دست‌سازه‌ که کار طراحی و تولید آن‌ها در مراکز کانون سراسر استان از سوی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها انجام شده است، برای بهره‌برداری در رویداد بزرگ پیاده‌روی اربعین در اختیار کودکان و نوجوانانی که به سمت کشور عراق می‌روند قرار خواهد گرفت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با برپایی موکب فرهنگی «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» در مرز تمرچین پیرانشهر با برنامه‌های فرهنگی و هنری میزبان زائران کوچک امام حسین است.

موکب «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» در مرز تمرچین برپا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =