جاماندگان اربعین، نمایش «قصه‌های واقعی» را تماشا می‌کنند

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش کودکان و نوجوانان هم‌زمان با اربعین حسینی نمایش «قصه‌های واقعی» را اجرا می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش براساس داستانی از کتاب «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری تولید شده است.

نمایش «قصه‌های واقعی» با نویسندگی و کارگردانی راحله شمس‌آبادی از سفارش‌های مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش کودکان و نوجوانان است.

محمد اعیانی‌فرد و راحله شمس‌آبادی بازیگران این نمایش هستند و سایر عوامل عبارتند از: مشاور کارگردان: حسن دادشکر، دستیار کارگردان: ملیحه اعیانی‌فرد، طراح آواز: وحید ابوالقاسمی، طراح صحنه و لباس: محمد اعیانی‌فرد و آهنگساز: فرید نوایی.

در خلاصه نمایش «قصه‌های واقعی» آمده است: مریم و پدرش در حال آماده‌سازی مراسم عزاداری امام حسین(ع) هستند که با لباس و وسایل تعزیه مواجه می‌شوند. مریم از پدرش می‌خواهد که با هم تعزیه و قصه‌هایی از واقعه کربلا را اجرا کنند.

نمایش«قصه‌های واقعی» اول تا پانزدهم شهریور ۱۴۰۳ به‌صورت سیار و محیطی در محوطه باز مرکز تئاتر کانون، موزه تاریخ و تماشاخانه سیار کانون استان تهران اجرا می‌شود.

جاماندگان اربعین، نمایش «قصه‌های واقعی» را تماشا می‌کنند

یادآوری می‌شود این نمایش به‌صورت نذر فرهنگی با هماهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران روز اربعین در شهر ری و در روزهای بعد در مناطق کم برخوردار و روستاهای حاشیه تهران اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =