آیین تکریم و معارفه مدیر کانون زبان استان کردستان

آیین تکریم و معارفه مدیر کانون زبان استان کردستان با حضور معاونت توسعه و پشتیبانی کانون زبان ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان: در آیین تکریم و معارفه مدیر کانون زبان استان کردستان، شادی میربیگ سبزواری به عنوان مدیر این مجموعه با حضور معاونت توسعه و پشتیبانی کانون زبان ایران برگزار شد.

 آیین تکریم و معارفه مدیر کانون زبان استان کردستان

حمیدرضا گوهری، مدیر کل کانون پرورش فکری استان کردستان، خواستار استفاده از تمامی امکانات کانون زبان برای آموزش کودکان و نوجوانان کردستانی و پرسنل کلیه ادارات گردید، وی مدیر کانون زبان را به عنوان یکی از مدیران توانمند نام برده و افزود باید بیش از گذشته نسبت به همراهی و همکاری با این مجموعه اقدام نموده تا بتوانیم نسبت به افزایش زبان آموزان در سطح استان اقدام نماییم.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی کانون زبان کشور از همراهی و همکاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با مجموعه کانون زبان تقدیر و تشکر نمود و خواهان استمرار این امر و همکاری بیش از پیش با مجموعه کانون زبان شد.

همچنین اشاره کرد: شادی میربیگ سبزواری فردی توانمند و دانشگاهی بوده و افزود با ظرفیت هایی که دارد در آینده ای نزدیک، شاهد تغییرات مثبت و خوبی در کانون زبان خواهیم بود، وی ظرفیت کانون زبان استان کردستان را نقطه ی قوتی در مسیر پیشرفت زبان آموزان این مجموعه  دانست.

لازم به ذکر است، مجموعه کانون زبان ایران در استان کردستان از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در شهر سنندج است.

 آیین تکریم و معارفه مدیر کانون زبان استان کردستان

در ادامه مراسم مدیرحراست کانون زبان، از همراهی و همدلی مدیر کل کانون پرورش فکری با مجموعه کانون زبان تقدیر و تشکر نموده و خواهان اجرای برنامه های فرهنگی و رعایت شئونات اسلامی توسط زبان آموزان گردید.

در پایان این مراسم مدرسان کانون زبان به بیان نکته نظرات و مشکلات مجموعه و دیدگاه های خود درباره مجموعه گفت و گو کردند.

 آیین تکریم و معارفه مدیر کانون زبان استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =