کد خبر: 343996
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
برپایی موکب اربعین کانون رامسر در مصلای نمازجمعه

هم‌زمان با اربعین حسینی موکب روز دهم کانون‌ پرورش فکری کودکان ونوجوانان مرکز رامسر از نمازگزاران و جاماندگان اربعین میزبانی نمود.‌

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، مسئول کانون رامسرضمن بیان این خبر گفت: والدین و اعضای شورای خانواده مرکز رامسر در هر رویدادی که تجربه اندوزی کودکان و آشنایی با فرهنگ اصیل ایرانی  اسلامی است مشارکت و حمایت های بی‌شائبه ای نشان داده اند.

فاطمه نعمتی سارخانلو افزود: موکب روز دهم مشارکت والدین با مجموعه کانون در سومین رویداد  با حضوردرمصلای نماز جمعه، از بیش از جاماندگان اربعینی پذیرایی نمودند. 
حجت الاسلام محمود علیخانی، امام جمعه رامسر ضمن تقدیر و تشکر ازحضور موکب روز دهم در محل مصلی نماز جمعه گفت: کودکان ونوجوانان با مشارکت در برنامه های فرهنگی می توانند در اشاعه فرهنگ نماز موثر باشند.
در این برنامه که با اجرای گروه سرود اعضای کانون نیز همراه بود، امام جمعه رامسر ضمن تقدیر از اعضای گروه سرودافزود: نماز در بارگاه امام حسین (ع ) به نماز با مهدی موعود عج در مسجد الاقصی گره خورده است و این امر هدف متعالی اسلام در دنیای امروز می باشد. 
در سومین حضور موکب روز دهم ضمن پذیرایی از مهمانان اربعینی سرودنماز خوانش شد ومورد عنایت حضار قرار گرفت. همچنین درحلقه معرفتی مسابقه از نماز و عاشورا چه می دانیم با حضورکودکان برگزار شد.  
در این موکب اعضا با شربت و شیرینی ، ۳۰۰ بسته آش شعله زرد و ۲۰۰ بسته غذای سرد از مهمانان پذیرایی نمودند.

برپایی موکب اربعین کانون رامسر در مصلای نمازجمعه

برپایی موکب اربعین کانون رامسر در مصلای نمازجمعه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =