آغاز کارگاه‌های مجازی «حال خوش زندگی» در کانون فارس

کارگاه‌های مجازی «حال خوش زندگی» ویژه نوجوانان با هدف ارتقاء مهارت‌های روانشناسی مثبت‌نگر از مردادماه ۱۴۰۳ با استقبال چشمگیر اعضاء کانون استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، کارگاه‌های مجازی آموزش روانشناسی مثبت‌نگر با عنوان «حال خوش زندگی» ویژه نوجوانان، در راستای سیاست‌های نوجوان‌محوری از مردادماه ۱۴۰۳  آغاز به کار کرد.

این کارگاه‌ با برگزاری یک وبینار توجیهی آغاز شد؛ و در این وبینار، بیش از صد نفر از اعضای مراکز کانون فارس از سراسر استان ثبت‌نام کردند.
 در طول این جلسه، هشت مهارت اساسی روانشناسی مثبت‌نگر به صورت جامع و کاربردی برای شرکت‌کنندگان تشریح شد.


پس از معرفی مهارت‌ها، اعضا با انتخاب خود و با هدف ادامه مسیر آموزشی، مهارت «نوجوان جراتمند» را به عنوان موضوع اصلی کارگاه‌های بعدی برگزیدند.

  گفتنی است؛ این کارگاه قرار است در شهریورماه با برگزاری جلسات آموزشی مجازی به صورت رایگان ادامه یابد، تا نوجوانان بتوانند به شکل عملی و تعاملی این مهارت‌ها را فرا بگیرند.

لازم به ذکر است؛ مسئولیت تدریس این کارگاه‌ بر عهده اعظم ایزدی کارشناس آموزش و پژوهش کانون فارس است. وی که از سال ۱۳۹۸ به‌صورت پیوسته این دوره‌ها را در استان برگزار کرده است؛ تلاش می‌کند تا با به‌کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی، مفاهیم روانشناسی مثبت‌نگر را به شیوه‌ای جذاب و قابل فهم برای نوجوانان ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =