یادداشتی بر قاف از پیوسته‌ی کرمانشاهی

به بهانه برگزاری باشگاه ادبی قاف در کشور، هانیتا پیوسته عضو نوجوان کانون کرمانشاه از قاف نوشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به بهانه برگزاری باشگاه ادبی قاف در کشور، هانیتا پیوسته عضو نوجوان کانون کرمانشاه از قاف نوشت.
هانیتا پیوسته هستم، شکفتن من در بهار سال ۱۳۹۰ بود که با این حساب ۱۳ بهار را دیده ام، در هشتمین بهار زندگی با شعر و داستان مانوس شدم و طی این ۵ بهار هم در جشنواره‌هایی شرکت کرده‌ام و مقام‌هایی کسب نموده‌ام.
کانون محلی‌ست که غنچه‌های استعداد کودکان و نوجوانان را می‌شکوفاید و پرورش می‌دهد و گلستانی از آن پدید می آورد. 
و قاف در ذهن مسئولان کانون شکوفه زد و ادامه یافت و در پی آن تصمیم گرفت فرزندانی را در دامن خود بپروراند من هم از طریق خانم مریم رستمی با قاف آشنا شدم ابتدا آثارم را برای ایشان فرستادم و ایشان هم برای استادان قاف فرستادند و به مصاحبه دعوت شدم و خوشبختانه سربلند بیرون آمدم و عضوی از قاف شدم .
قاف رهروان خود را فرا می‌خواند تا کوله‌بار خود را ببندند و این قله را فتح کنند و هم‌سفری شوند برای گسترش و رشد ادبیات و فرهنگ در کشور... 
با دیدن قاف و آشنا شدن با آن شوق پرواز در من به وجود آمده و آماده صعود شده‌ام. از مسیری که در آن قرار گرفته ام بسیار خرسندم و امیدوارم روزی بر قله آن بایستم.
امید است در کنار دیگر اعضا بر قله قاف صعود کنیم و گلستانی از ادبیات و فرهنگ بسازیم و بتوانیم به بهترین نحو از تجربیات مربیان محترم و مهربان استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =