ویژه‌برنامه کودکان کار در کانون کرمانشاه

ویژه‌برنامه کودکان کار در کانون کرمانشاه، با همکاری کانون و دیگر سازمان‌های استان، با هدف ایجاد عدالت اجتماعی برای کودکان و نوجوانان از تمامی اقشار جامعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ویژه‌برنامه کودکان کار در کانون کرمانشاه، با همکاری کانون و دیگر سازمان‌های استان، با هدف ایجاد عدالت اجتماعی برای کودکان و نوجوانان از تمامی اقشار جامعه برگزار شد.
در مجموعه‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، علاوه بر اجرای فعالیت‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان، همواره‌ اقشار مختلفی از این عزیزان نیز در اجرای برنامه‌ها در نظر گرفته شده است تا تحقق‌ عدالت اجتماعی در برخورداری امکانات تربیتی و آموزشی برای تمامی کودکان و نوجوانان از تمامی لایه‌های مختلف جامعه صورت پذیرد.

ویژه‌برنامه کودکان کار در کانون کرمانشاه
در همین راستا هم ویژه‌برنامه‌های مختلفی به همت مسئولان، مربیان، نیروهای جهادی و حلقه‌های مردمی اجرایی شده است که در آنها به تمامی کودکان و نوجوانان در اقصی نقاط استان توجه شده و حتی به صورت سیار نیز برای برخورداری این عزیزان از امکانات کانون و فعالیت‌های آن اتفاقات بسیاری رقم خورده است. 
بر همین اساس ویژه‌برنامه‌ای برای کودکان کار با حضور کودکان، نوجوانان و والدین آنان در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش کانون کرمانشاه برگزار شد. این برنامه توسط موسسه صدای سلامت و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر نهادها با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری توسط کودکان و برای کودکان برگزار گردید که از بازخورد مطلوبی نیز برخوردار بود و در آن فعالیت‌های مختلفی نیز همچون سخنرانی مسئولان، سرود، نماهنگ و... اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =