کد خبر: 344169
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
بازدید 50
افتتاح سالن نمایش کانون جوکار در هفته دولت

همزمان با هفته دولت صبح امروز با حضور فرماندار ویژه ملایر شهرستان ملایر، مدیرکل کانون پرورش فکری و سایر مسئولان شهرستانی سالن نمایش مرکز فرهنگی- هنری شهر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، همزمان با هفته دولت صبح امروز با حضور فرماندار ویژه ملایر شهرستان ملایر، مدیرکل کانون پرورش فکری و سایر مسئولان شهرستانی سالن نمایش مرکز فرهنگی- هنری شهر افتتاح شد.

افتتاح سالن نمایش کانون جوکار در هفته دولت

مراسم با قرائت قرآن توسط عضو پسر نوجوان کانون جوکار انجام گرفت و سپس گروه سرود دختران این مرکز سرودی در وصف حضرت رقیه خواندند.

در ادامه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در خصوص این افتتاح اظهار کرد: این سالن نمایش اولین سالن نمایش شهر جوکار بوده که بعد از 30 سال به نام شهید نوجوان، علی محمد زنگنه  با مبلغی بالغ  بر 15 میلیارد ریال  تجهیز و راه اندازی شده است.

افتتاح سالن نمایش کانون جوکار در هفته دولت

معصومه ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه همدان 44 مرکز دارد و سهم ملایر 8 مرکز است، افزود: در طی 8 ماه خدمت به کودکان و نوجوانان و در دولت آقای رئیسی 25 مرکز فرهنگی- هنری کانون تعمیر، تجهیز و بازسازی شده است.

وی ادامه داد: از آنجا که جذب مخاطبان و پایدارسازی اعضا در گرو داشتن جاذبه و رویکردهای کانون متناسب با نیازهای امروز مخاطبان و سلیقه آنها است با هدایت کارا و اثر بخش کارشناسان کانون امروز شاهد تجهیز و افتتاح سالن نمایش مرکز جوکار هستیم.

ابراهیمی هژیر تصریح کرد: هدف از این افتتاح، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق با رویکرد تربیتی و خانواده‌ محور است.

افتتاح سالن نمایش کانون جوکار در هفته دولت

وی گفت: دستیابی به چرخه موثر تربیتی و پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارائه بسته‌های فرهنگی و تربیتی همچون سرود، نمایش، طراحی و اجرای مسابقه‌، جشنواره و مهرواره براساس جغرافیای هدف است و سیاسیت کانون حرکت از فعالیت‌های فردی به سمت گروهی و اجتماعی است.

مدیرکل کانون استان همدان اضافه کرد: سرود و نمایش از جمله مواری است که به صورت گروهی انجام می‌شود و بسیار حیات بخش است و این سالن نمایش بهترین فرصت برای تحقق این امر است.

افتتاح سالن نمایش کانون جوکار در هفته دولت

وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که بعد از 31 سال از افتتاح مرکز فرهنگی- هنری جوکار، امروز در هفته دولت سال 1403 در سال جهش تولید با مشارکت مردم و با پیگیری مردم و همکاری شهرداری و بخشداری شهر جوکار این سالن نمایش با ظرفیت 70 نفر افتتاح شد.

ابراهیمی‌هژیر خطاب به کودکان، نوجوانان گفت: این سالن یک ظرفیت خوب برای رشد و پرورش شما و انجام کارهای فرهنگی- هنری است و می‌طلبد که با جدیت و تلاش در برنامه‌های کانون شرکت کنید و ما شاهد شکوفایی استعدادهای ویژه هنری- فرهنگی و ادبی از این مرکز باشیم.

افتتاح سالن نمایش کانون جوکار در هفته دولت

در این مراسم خواهر شهید علی محمد رضایی حضور داشت که از طرف کانون پرورش فکری مورد تقدیر قرار گرفت.

در پایان این مراسم انیمیشن پسر دلفینی برای کودکان و نوجوانان به نمایش درآمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =