موفقیت مرهون رفاقت ، تعامل و هم دلی است

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که همراه مدیران این حوزه به اصفهان سفر کرده بود در جلسه شورای فرهنگی و اداری کانون استان اصفهان بر ضرورت تعامل هم دلی و رفاقت در همه زمینه ها تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان ،بر اساس این خبر و در جریان سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع کانون کشورباحضور مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، معاونان ، کارشناسان ، همکاران اداری ،مالی و پشتیبانی در آخرین مرحله بازدیدها ، در نشست صمیمانه شورای فرهنگی و اداری کانون استان ، همکاران به طرح چالش ها ، مسائل و سوال های خود پرداختند و در یک فضایی آکنده از صمیمیت با امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون و مدیران این حوزه به گفت و گو نشستند .

در این جلسه امین کمالوندی با اشاره به فعال سازی کانون یاران و استفاده از ظرفیت عظیم حلقه های میانی و سمن ها (سازمان های مردم نهاد ) ، گروه های جهادی و میدانی بر ضرورت تشکیل شورای خانواده در کانون و کارگاه های مهارت افرایی برای والدین تاکید کرد و عنوان نمود : باید با روش های مطلوب از ظرفیت والدین برای رونق فعالیت ها در کانون بهره ببریم و این بستگی به هنر و خلاقیت کارکنان ستادی و مربیان مراکز دارد .

وی در ادامه گفت : با بهبود ارتباط های درون سازمانی همراه با صمیمیت ،نشاط و امید آفرینی ، موفقیت رقم می خورد و این موفقیت مرهون رفاقت ، تعامل و هم دلی است .

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون کشور در ادامه افزود : کانون ظرفیت های عظیمی دارد و باید با برنامه ریزی مدون بستر حضور پرنشاط کودکان و نوجوانان را در مراکز فراهم آوریم و با امید آفرینی و آفرینش گری و آشنایی بچه ها با زیبایی های زندگی و مهارت آموزی و مهارت افزایی و با تغییر آرایش و راهبردهای به روز و علمی ، پایدارسازی اعضا را رقم بزنیم و زمینه بروز استعدادهای آینده سازان ایران سربلند را فراهم آوریم .

وی در پایان با اشاره به ایجاد هم دلی و رفاقت در بین کارکنان و مربیان کانون استان بر ضرورت مدیریت صحیح نیروی انسانی ، حفظ انگیزه ، امید آفرینی ، برنامه ریزی مدون برای برنامه های فرهنگی ، هنری و ادبی شش ماهه دوم سال و حضور چشمگیر کودکان و نوجوانان در مراکز کانون تاکید کرد ‌.

در پایان نشست شورای فرهنگی و اداری ، همکاران به طرح دیدگاه ها ، نقطه نظرات ، دغدغه ها ، چالش ها ، مسائل و سوال های خود پرداختند و در یک فضای صمیمانه با امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون کشور و مدیران این حوزه به گفت و گو نشستند .

موفقیت مرهون رفاقت ، تعامل و هم دلی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =