معرفی فعالیت‌های کتاب‌محور کانون گیلان در«خانه مهر»

با دعوت برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز گیلان، فعالیت‌های کتاب‌محور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در برنامه«خانه مهر» شبکه استانی باران معرفی‌شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون گیلان، این حرکت فرهنگی در راستای همکاری‌های مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صدا و سیمای مرکز گیلان صورت‌گرفت و طی حضور مربیان و اعضای این مجموعه در برنامه خانه مهر شبکه‌استانی باران، مجموعه‌ای از کتاب‌ها و فعالیت‌های کتاب‌محور به مخاطبان معرفی‌شد

طی این فعالیت فرهنگ‌ساز که در بازه زمانی ۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ۱۴۰۳ انجام‌گرفت، «معصومه‌ابراری» سرپرست مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون رشت، «مریم‌علیزاده»، سرپرست مرکز فرهنگی هنری کانون لشت نشا، «مائده‌حمیدی»، مربی‌فرهنگی کتاب‌خانه پستی مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری رشت و «مائده‌شالچیان»، مربی‌فرهنگی مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت، با همراهی اعضای مراکز این مجموعه میهمان برنامه خانواده‌محور خانه‌مهر شدند.

معرفی فعالیت‌های کتاب‌محور کانون گیلان در«خانه مهر»

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری استان گیلان در این برنامه که از شبکه ۱ صدا و سیما نیز پخش‌شد، افزون بر معرفی کتاب و به آشناسازی هرچه‌بیش‌تر مخاطبان با فعالیت‌های کتاب‌محور، کانون پرداختند و از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برای همراهی با برنامه‌های این مجموعه فرهنگی دعوت‌کردند.

یادآورمی‌شود، «خانه مهر» عنوان برنامه‌ای است که شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰:۰۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه از سیمای مرکز گیلان پخش‌می‌شود. این برنامه با بخش‌های متنوع و جذاب: پخش مستند، تصنیف، گفتگو با کارشناس‌مهمان، پیام تندرستی، گزارش مردمی، آشپزی، آموزش سواد رسانه‌ای، بخش هنری، ورزش و سلامتی، خبرهای روز و دعوت از خوانندگان سعی‌دارد مهارت‌های زندگی را در بین خانواده های گیلانی افزایش‌داده و بنیان خانواده را مستحکم‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =