حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه وبویراحمد در خبرگزاری ایرنا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در خبرگزاری ایرنا استان حضور یافت و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، سلیمان شهبازی ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی کهگیلویه و بویراحمد (ایرنا)، با رئیس و خبرنگاران این خبرگزاری گفت‌وگو کرد و به پرسش‌های خبرنگاران آن پاسخ داد.

شهبازی  در این نشست با تشریح آخرین سیاست‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در بخش‌های مختلف، به تبیین اهم برنامه‌های آینده  در کانون استان  پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به رشد ۱۰۰ درصدی جذب عضو و امانت کتاب در سال جاری نسبت به مدت مشابه اشاره کرد و از  فعالیت‌ها و زحمات همه مربیان مراکز قدردانی کرد.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی استان در پوشش حداکثری خبرهای کانون پرورش فکری، از زحمات رئیس و خبرنگاران این خبرگزاری قدردانی کرد.

 سلیمان شهبازی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، سید صادق سجادی کارشناس حراست  اداره کل استان در این نشست حضور داشتند. 

حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه وبویراحمد در خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =