ضرورت مدیریت صحیح نیروی انسانی، امیدآفرینی و برنامه‌ریزی مدون در کانون

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری در جریان سفری یک روزه به استان اصفهان بر هم‌افزایی و حمایت مدیران استانی از فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در ابتدای این سفر امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مهدی آقایاری مدیرکل کانون استان اصفهان با محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بر اساس این خبر، توسعه همکاری‌های مشترک، تعامل، هم‌افزایی و همکاری در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های کودکان و نوجوانان، حمایت‌های مدیران استان از کانون پرورش فکری، برنامه‌ریزی‌های مدون برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، محوریت قرار دادن کانون در اجرای همه برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان در استان و در آخر حمایت و همکاری جدی استانداری اصفهان از کانون، مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود که روز ۶ شهریور ۱۴۰۳ در محل استانداری اصفهان برگزار شد.

ضرورت مدیریت صحیح نیروی انسانی، امیدآفرینی و برنامه‌ریزی مدون در کانون

سرمایه اصلی کانون، نیروی انسانی است

در ادامه این سفر، دیدار امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، حامد ابراهیمی مدیرکل امور مالی، محمدحسین نوروزی رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی کانون با حضور مهدی آقایاری مدیرکل کانون استان اصفهان، معاونان، کارشناسان، کارکنان اداری و پشتیبانی و مربیان کانون استان در مجتمع کانون اصفهان صورت گرفت.

در این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع کانون ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد شهیدان والا مقام شهیدان رجایی، باهنر و سیدالشهدای خدمت آیت‌الله شهید سیدابراهیم رییسی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران پرتلاش و پرانرژی استان اصفهان گفت: شما کارکنان و مربیان کانون استان اصفهان چراغ کانون را در همه تاریکی‌ها روشن نگاه داشته‌اید و همیشه با وجود کمبودها و تهدیدها، امیدآفرینی کرده‌ و تهدیدها را به فرصت‌ تبدیل کردید.

ضرورت مدیریت صحیح نیروی انسانی، امیدآفرینی و برنامه‌ریزی مدون در کانون

کمالوندی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی افزود: باور داریم که سرمایه اصلی کانون، نیروی انسانی است و همگی باید دست در دست هم بدهیم به یکدیگر کمک کنیم تا نشاط و امیدآفرینی را در کانون نهادینه کنیم .

وی با اشاره به انتقال نیروها و تبدیل وضعیت همکاران گفت: ان‌شاالله با مدیریت منابع انسانی و حفظ انگیزه نیروها بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را برای کودکان و نوجوانان داشته باشیم .

سپس مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ضمن خیرمقدم به مهمان‌ها، کارکنان و مربیان کانون استان، با بیان خلاصه‌ای از اقدام‌های انجام شده در سطح استان به برنامه‌هایی از جمله همایش حمایت از کودکان مظلوم غزه، ۱۳ آبان، ۱۲ بهمن، ۲۲ بهمن، روز قدس، فراخوان‌های ملی و بین‌المللی، مهرواره‌ها، ‌جشنواره‌ها، برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به‌خصوص در دولت شهید رئیسی و اجرای برنامه‌های متفاوت و پیشرو اشاره داشت.

آقایاری در پایان خواهان همکاری و مساعدت مدیران ستادی کشور در موارد گوناگون برای کانون استان اصفهان شد.

در ادامه نیز نشست پرسش و پاسخ برگزار شد که در پایان آن، همکاران به طرح دغدغه‌ها، مسائل و سوال‌های خود پرداختند.

ضرورت مدیریت صحیح نیروی انسانی، امیدآفرینی و برنامه‌ریزی مدون در کانون

تأکید بر استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی

همچنین در جریان سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع کانون کشور و همراهانش در نشست اعضای شورای فرهنگی و اداری کانون استان، همکاران به طرح چالش‌ها و سوال‌های خود پرداختند و با مسئولان کانون به گفت‌وگو نشستند .

در این جلسه امین کمالوندی با اشاره به فعال‌سازی «کانون‌یاران» و استفاده از ظرفیت بزرگ حلقه‌های میانی و سمن‌ها (سازمان‌های مردم‌نهاد)، گروه‌های جهادی و میدانی بر ضرورت تشکیل شورای خانواده در کانون و کارگاه‌های مهارت‌افرایی برای والدین تأکید کرد و گفت: باید با روش‌های مطلوب از ظرفیت والدین برای رونق فعالیت‌ها در کانون بهره ببریم و این بستگی به هنر و خلاقیت کارکنان ستادی و مربیان مراکز دارد .

وی افزود: با بهبود ارتباط‌های درون سازمانی همراه با صمیمیت، ‌نشاط و امیدآفرینی، موفقیت رقم می‌خورد و این موفقیت مرهون رفاقت، تعامل و هم دلی است.

ضرورت مدیریت صحیح نیروی انسانی، امیدآفرینی و برنامه‌ریزی مدون در کانون

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون بیان کرد: کانون ظرفیت‌های بزرگی دارد و باید با برنامه‌ریزی مدون، بستر حضور پرنشاط کودکان و نوجوانان را در مراکز فراهم آوریم و با امیدآفرینی و آشنایی بچه‌ها با زیبایی‌های زندگی، مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی و با تغییر آرایش و راهبردهای به‌روز و علمی، پایدارسازی اعضا را رقم بزنیم و زمینه بروز استعدادهای آینده‌سازان ایران سربلند را فراهم آوریم.

وی در پایان با اشاره به ایجاد هم‌دلی و رفاقت در بین کارکنان و مربیان کانون استان بر ضرورت مدیریت صحیح نیروی انسانی، حفظ انگیزه، امیدآفرینی، برنامه‌ریزی مدون برای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی شش ماهه دوم سال و حضور چشمگیر کودکان و نوجوانان در مراکز کانون تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =