کد خبر: 344252
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
بازدید 113
کلید نشست‌های انجمن قصه‌گویی زده شد

نشست انجمن قصه‌گویی در پی ارسال شیوه‌نامه با تعامل خوب اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، نشست انجمن قصه‌گویی با حضور رضوان پورمحمدی، کارشناس‌مسئول ، داور و مدرس قصه‌گویی استان مرکزی روز چهارشنبه ۷ شهریور با حضور بیش از ۷۰ نفر از اعضای انجمن قصه‌گویی، مربیان، مادران و پدران قصه گو و علاقه‌مندان این رشته در سالن همایش‌های مرکز شماره ۹ کانون قم برگزار شد.  
پور محمدی در این نشست گفت: قصه چیست و قصه گو کیست؟ این سوال ابتدایی‌ترین سوالی است که باید هر کسی که می‌خواهد قصه بگوید از خودش بپرسد. قصه‌گویی یک هنر است و در پی علاقه به این هنر، مانند دیگر رشته‌ها باید ذوق و استعداد توأمان باشد. این قصه‌گوی برتر کشوری در ویژگی های یک قصه‌گوی خوب گفت و فواید قصه گویی را تشریح کرد و گریزی هم به اینکه چه قصه هایی باید بگوییم زد؟

کلید نشست‌های انجمن قصه‌گویی زده شد

رضوان پورمحمدی با اشاره به تفاوت‌های قصه با داستان، مراحل قصه‌گفتن را توضیح داد و گفت: انتخاب یک قصه خوب و مراحل جلوبرنده‌ی آن از هر چیزی در قصه مهم‌تر است پس از آن است که می‌توانید به شیوه‌های قصه‌گویی و سبک‌های آن بپردازید.

شیرین دادخواه کارشناس فرهنگی کانون استان در حاشیه برگزاری این نشست گفت: پس از ارسال شیوه‌نامه از تهران ما نیز برای آمادگی هر چه بیشتر اعضای انجمن قصه‌گویی برآن شدیم تا با تشکیل این نشست و دعوت از یکی از بهترین‌ قصه‌گوهای کشور آن‌ها را آماده تا جشنواره‌ی امسال را بهتر و پربارتر از سال‌های پیش برگزار کنیم.

وی گفت: نشست‌های این انجمن در این مرحله تا پیش از ضبط قصه‌ها شروع شده و اعضای انجمن قصه‌گویی استان منتظر رویدادهای بیشتر در این مورد باشند.
این نشست با تعامل خوب اعضا در  موضوعات مختلف برگزار شد و در ادامه‌ی این نشست نیز حاضرین از شنیدن چند قصه بهره‌مند شدند.

کلید نشست‌های انجمن قصه‌گویی زده شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =