دیدار معاون اداری و مالی کانون آذربایجان‌غربی و معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو

معاون اداری و مالی کانون استان آذربایجان‌غربی و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با هم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، معاون اداری و مالی کانون استان در این دیدار با ارائه‌ی گزارشی از اقدامات کانون به فعالیت های خلاقانه و کتاب‌محور بودن اشاره کرد.

ایشان با طرح سیاست های سال جاری کانون پیرامون نوجوان محوری، مخاطب محوری و مرکز محوری از شاخصه‌های متمایز فعالیت‌های کانون عنوان کرد و افزود: طراحی و اجرای ایده‌های کارآمد و نو در حوزه‌ی کودک و نوجوان همواره در بطن فعالیت‌های کانون مورد توجه قرار گرفته است و کانون استان آمادگی دارد این رویکرد را در منطقه‌ی آزاد ماکو نیز پیاده سازی کند.

 معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این دیدار، به همکاری کانون شهرستان ماکو در اجرای ویژه برنامه ها اشاره داشت و گفت: از ایده های جدید در این حوزه حمایت می کنیم.

 تعامل در برگزاری جشنواره ها، مناسبت های ملی و مذهبی و اجرای ویژه برنامه های مشترک به مناسبت هفته ملی کودک از دیگر مباحث مباحث مهم این نشست بود. 

در این دیدار لیلا خوش‌خلق، مربی مسئول مرکز ماکو که معاون اداری و مالی کانون استان را همراهی کرد، به ارائه گزارشی از فعالیت های کانون و همچنین همکاری های مشترک این مرکز با سازمان منطقه آزاد ماکو در سالهای گذشته پرداخت.

دیدار معاون اداری و مالی کانون آذربایجان‌غربی و معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =