کد خبر: 344280
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
بازدید 35
نشست رابطین قصه‌گویی البرز برگزار شد

نماینده‌ی انجمن قصه‌گویی کانون البرز و  مربیان رابط، با هدف بررسی شیوه نامه‌ی جشنواره بیست و ششم و بررسی روند اجرایی جشنواره در استان، نشست برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این نشست صبح روز پنجشنبه، هشتم شهریور ماه ۱۴۰۳، به همت انجمن قصه گویی کانون استان و به میزبانی مرکز مجتمع، برگزار شد.

خدیجه میرزایی، نماینده انجمن قصه‌گویی در خصوص این نشست گفت با توجه به برگزاری هشتمین جلسه شورای فرهنگی استان با موضوع بررسی شیوه نامه جشنواره قصه‌گویی و رهنمودهای مطرح شده در این شورا از سوی مدیر کل و دیگر کارشناسان عضو شورای فرهنگی، روز پنجشنبه نشستی با مربیان رابط مراکز کانون برگزار کردیم تا ضمن بررسی شیوه‌نامه نقاط قوت و ضعف جشنواره‌های پیشین را بررسی و برای پیش رو و اجرای این فرآیند تصمیم گیری کنیم.

میرزایی افزود در ابتدای این نشست شیوه‌نامه‌ی بیست و ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی که قبلا برای رابطان ارسال شده بود با استفاده از نکات مهم گلچین شده در پاورپوینت برای این عزیزانم شرح داده شده و بخش‌های جدید جشنواره و تغییرات کلی نسبت به سال‌های گذشته معرفی شد.

نشست رابطین قصه‌گویی البرز برگزار شد

وی افزود در ادامه رابطان مراکز در خصوص شیوه‌نامه و چگونگی انجام فرآیند و تاثیر آن در رشد کمی و کیفی جشنواره و نقاط قوت و ضعف جشنواره‌های پیشین و  انتظارات خود از دبیرخانه‌ی استانی نکاتی را مطرح کردند.

نشست رابطین قصه‌گویی البرز برگزار شد

نشست رابطین قصه‌گویی البرز برگزار شد

نماینده انجمن قصه‌گویی کانون البرز افزود قرار است به زودی دوره‌های آموزش ویژه‌ی مربیان با هدف کیفیت بخشی به قصه‌گویی این بخش برگزار و مربیان با استفاده از کارگاه‌های مختلف در حوزه نوشتن متن و اجرای قصه تجربیات جدیدی را برای انجام یک قصه‌گویی خلاق دریافت کنند.

توجه به مردمی سازی و عمومی سازی قصه از دیگر نکاتی بود که مورد توجه این مربی فرهنگی قرار گرفت .

لازم به توضیح است پیش از این نیز اولین نشست رابطان با هدف مشخص شدن روند همکاری این عزیزان در جشنواره برگزار شده بود. 

گفتنی است مرحله استانی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «راز قصه‌ها، ساز زندگیست » در البرز، آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

علاقه‌مندان جهت دریافت فراخوان این جشنواره اینجا کلیک کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با  دبیرخانه انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به شماره ۰۲۶۳۴۱۶۳۰۰۰ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =