هفتمین دوره تربیت مربی با موضوع تربیت مطالعاتی در کانون کرمانشاه

هفتمین دوره تربیت مربی در کانون کرمانشاه، ویژه‌ والدین، مربیان و فعالان حوزه تربیت کودک و نوجوان، با موضوع تربیت مطالعاتی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هفتمین دوره تربیت مربی در کانون کرمانشاه، ویژه‌ والدین، مربیان و فعالان حوزه تربیت کودک و نوجوان با موضوع تربیت مطالعاتی برگزار می‌شود.
در سال‌های اخیر دوره‌های بسیاری توسط کانون استان به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده برگزار شده که با در نظر گرفتن محتواهای ارائه شده و کیفیت و کاربردی بودن مباحث و حضور اساتید بنام و برجسته جهت ارائه موضوعات تخصصی طرح شده، از استقبال مخاطبان نیز برخوردار بوده است.
هفتمین دوره تربیت مربی توسط کانون کرمانشاه و با همکاری دیگر سازمان‌ها، با موضوع تربیت مطالعاتی، چیستی و چگونگی برگزار می‌شود.
این دوره همراه با اعطای گواهی و به صورت مجازی و آنلاین است که ویژه والدین ،مربیان و فعالان حوزه تربیت کودک و نوجوان می‌باشد.
راه‌کارهای ایجاد عادت مطالعه در کودکان در زمانه اعتیاد به رسانه‌های دیداری، استفاده از روش‌ نوین کتاب‌درمانی جهت تربیت فرزند، کتاب و فرهنگ اسلامی، مطالعه فلسفی، چیستی و چگونگی، چگونگی ارتقاء روش مطالعه موضوعات این دوره را شامل می‌شوند که به همراه یک جلسه معرفی الگو و تجربه‌نگاری در زمینه تربیت مطالعاتی خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره، از طریق آدرس ذیل به کانال تربیت کودک مراجعه نمایند.
 https://eitaa.com/tarbiyat_kodak_k

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =