کد خبر: 344349
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
بازدید 21
فعالیت انیمیشن در مرکز فرهنگی هنری گرمسار

برگزاری کارگاه‌های انیمیشن در مرکز فرهنگی هنری گرمسار، از طرح کانون مدرسه شروع شد و در تابستان با قوت ادامه پیدا کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، فعالیت‌های کارگاه انیمیشن مرکز فرهنگی هنری گرمسار، از طرح کانون مدرسه به صورت پایلوت با انتخاب یک کلاس از مدرسه هیئت امنایی دبستان پسرانه البرز آغاز شد و در تابستان به کار خود ادامه داد.

بیتا نشان شاهجویی، مربی مسؤول مرکز گرمسار با اشاره به این موضوع گفت: با استمرار اعضا در طرح کانون مدرسه، کارگاه‌های انیمیشن در تابستان با آمورش تکنیک استاپ موشن به فعالیت خود ادامه داد.

شاهجویی افزود: کارگاه انیمیشن ضمن افزایش هوش انتزاعی کودکان، تکلیف جذابی است و از سویی میزان تاب آوری و تحمل اعضا را افزایش می دهد.

مربی مسؤول گرمسار بیان کرد: تکنیک اجرایی کار با خمیر و استاپ موشن است ولی از ترم سوم کارگاه انیمیشن، تکنیک استاپ موشن در حال تلفیق با نقاشی می‌باشد تا علاوه بر افزایش خلاقیت اعضا تا حدودی با صدا گذاری و حرکت های ساده آشنا شوند .

شاهجویی در ادامه گفت: انیمیشن استاپ موشن زمینه ساز رشد تولید محتوای خلاق کودکان در دنیای امروز است‌.
دربرگیری تکنولوژی موبایل و دسترسی کودکان و نوجوانان به آن ظرفیت‌های بالقوه‌ای در تولید محتوا ایجاد می‌کند که فصل جدیدی از تربیت و رشد محتوایی در بین نسل جدید خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: وابستگی کودکان و نوجوانان به شبکه‌های مجازی، از چالش‌های پیش رویی است که می‌توان با چنین فعالیت‌هایی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =