از برنامه‌های کانون پرورش فکری حمایت می‌کنم

عالیه زمانی کیاسری، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کانون پرورش فکری شماره سه ساری بر حمایت خود از کانون تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در این بازدید، زینب نیلچیان، مسئول مرکز شماره سه ساری با تشریح اهداف کانون ظرفیت‌های این مجوعه، برخی از فعالیت‌های شاخص این مرکز ازجمله: کتاب‌خوانی و امانت کتاب، کارگاه‌های تخصصی نجوم، نمایش، ادبیات و ... را معرفی کرد و ضمن تشریح کار رصد خانه و کارگاه نجوم و بازید نماینده مجلس از این مجموعه، خواستار حمایت وی نسبت به توسعه خدمات این مرکز به گروه سنی کودک و نوجوان شد.

در این بازید که معاون فرهنگی و دیگر مسئولان اداره کل نیز حضور داشتند؛ طی گفتگویی صمیمی در خصوص کانون پرورش فکری و اهمیت آن در حوزه تربیت و شکوفایی استعدادهای قشر کودک و نوجوان بحث و گفتگو شد.

عالیه زمانی کیاسری ضمن بازید از کارگاه نجوم، کارگاه نمایش، رصد خانه و گفتگوی با اعضای این مرکز، کانون پرورش فکری را مجموعه‌ای مهم و مفید برای خانواده‌ها و فرزندان دانست و تاکید کرد که لازم است تا جامعه با خدمات کانون بیشتر آشنا شوند.

از برنامه‌های کانون پرورش فکری حمایت می‌کنم

وی در بازدید از کارگاه آسمان نمای نجوم و گفتگوی با اعضای این کارگاه از دانش و توانمندی اعضا در ارایه مطالب علمی ابراز خرسندی کرد و با بیان اینکه بچه‌ها در کانون خودشان فعالیت‌های مورد پسندشان را انتخاب می نمایند،

یادآور شد: معقتدم بچه‌ها در مسیر رشد و شکل‌گیری شخصیت‌شان باید، مستقل باشند، موثرباشند و خوشحال باشند و ما می‌بایست دراین مسیربه درستی از آنان مراقبت کنیم و راهنمای آنان باشیم.

وی در پایان بازید خود از کانون و آشنایی با این مجموعه از حمایت جدی خود نسبت به کانون خبرداد و بیان داشت: حوزه کودک و نوجوان زیر بنای توسعه فرهنگی است.

از برنامه‌های کانون پرورش فکری حمایت می‌کنم

برای دیدن سایر تصاویر روی همین لینک کلیک نمایید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =