کد خبر: 344451
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
آغاز اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در ساحل ساری

نخستین اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ساحل ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری، تریلی نمایشی است که مجهز به امکانات سن نمایشی، صدا و  تصویر و ... است که با حضور گروه‌های نمایشی به منظور ایجاد نشاط و شادی برای بچه‌های ایران به فعالیت فرهنگی هنری می‌پردازد.

بر همین اساس طبق هماهنگی انجام شده از سوی اداره کل کانون پرورش فکری مازندران، به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان وخانواده‌ها و در راستای طرح سالم سازی دریا،  نمایش« در اعماق اقیانوس» از ۱۵ تا ۲۱ شهریور ماه در سواحل دریای مازندران به اجرای برنامه‌های نمایشی، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، مسابقه و ... می‌پردازد.

موضوع این نمایش در راستای حفاظت از محیط زیست و دوستی با طبیعت بوده که هنرمندان این گروه نمایشی با زبان هنر به اهمیت حفظ و صیانت از محیط‌زیست، به‌ویژه در رودخانه، دریا و اقیانوس‌ها می‌پرازند.

گفتنی است: اجرای تماشاخانه سیار با ۱۵ اجرا در ۹ نقطه ساحلی شهرستان‌های: ساری، بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، نور، چالوس، نوشهر، تنکابن و رامسر توسط هنرمندان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به ارایه خدمات فرهنگی هنری می‌پردازد.

آغاز اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در ساحل ساری

برای دیدن سایر تصاویر روی  لینک زیر کلیک کنید
 https://www.kanoonnews.ir/photo/344456/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =