کد خبر: 344490
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
آغاز اجراهای تماشاخانه سیار کانون از سواحل دریای خزر در ساری

نخستین اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سواحل دریای خزر، از ساحل شهر ساری در استان مازندران آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «زندگی در اعماق اقیانوس» به کارگردانی زهرا مریدی از روز ۱۵ تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ در سواحل دریای خزر به همراه ویژه برنامه‌های قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، مسابقه و... با اجرای علی‌اصغر ساقی با هدف افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها و در امتداد طرح سالم‌سازی دریا اجرا می‌شود.

این نمایش با موضوع حفاظت از محیط زیست و دوستی با طبیعت است که هنرمندان این گروه نمایشی با زبان هنر به اهمیت حفظ و صیانت از محیط ‌زیست، به‌ویژه در رودخانه، دریا و اقیانوس‌ها می‌پردازند.

زهره قاسمی، مهدی میاح و نرگس صفامنش عروسک گردان های نمایش «زندگی در اعماق اقیانوس» هستند.

تماشاخانه سیار کانون با ۱۵ اجرا در ۹ نقطه ساحلی شهرستان‌های ساری، بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، نور، چالوس، نوشهر، تنکابن و رامسر ازسوی هنرمندان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت سازمان امور اجتماعی کشور به ارایه خدمات فرهنگی هنری می‌پردازد.

یادآوری می‌شود تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری، تریلی نمایشی است که مجهز به امکانات صحنه نمایش، صدا و تصویر و... است که با حضور گروه‌های نمایشی به منظور ایجاد نشاط و شادی برای بچه‌های ایران به فعالیت فرهنگی هنری می‌پردازد.

این تماشاخانه از ۲۳ تا ۲۷ شهریور نیز در استان گیلان به اجراهای خود ادامه می‌دهد.

آغاز اجراهای تماشاخانه سیار کانون از سواحل دریای خزر در ساری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =