البرز میزبان دومین نمایشگاه «نوشت البرز»/ ارائه محتواهای فرهنگی در حاشیه نمایشگاه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با همکاری سازمان‌ فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج و تولیدکنندگان نوشت افزار و فعالان کودک دومین نمایشگاه «نوشت البرز»، را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نشست هم اندیشی فعالیت‌های محتوایی دومین نمایشگاه نوشت افزار با عنوان «نوشت البرز»، به ریاست مدیرکل کانون البرز و با حضور جمعی از کارشناسان کانون و علاقه مندان به حضور در بخش محتوا روز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد.

زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز در ابتدای این نشست ضمن تبریک حلول ماه ربیع، این ماه را ماه شادی اهل بیت خوانده و افزود هر چه بیشتر در تاریخ زندگی پیامبر (ص) مطالعه کرده و برخورد ایشان با کودکان و نوجوانان را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که ایشان بهترین الگوی تربیتی در رفتار با کودک و نوجوان هستند، پس باید شرایطی را فراهم کنیم که فعالیت های نمایشگاه به معرفی شخصیت حضرت رسول (ص) پیامبر مهربانی بینجامد و خود ما، خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان هر چه بیشتر و بهتر با شخصیت پیامبر عزیزمان آشنا شویم.

این مقام مسئول سپس به بررسی تجربه برگزاری اولین نمایشگاه نوشت البرز پرداخته و افزود هر سال سعی خواهیم کرد تا با شناخت دقیق نقاط قوت و ضعف نسبت به سال گذشته رشد کمی و کیفی چشمگیری داشته باشیم.

وی همچنین هدف از برگزاری نمایشگاه را تقویت شبکه های داخلی استان و توجه به تولیدکنندگان بومی به ویژه صنایع خرد دانست و افزود باید شرایطی فراهم شود که تمامی تولید کنندگان خرد و کلان این حوزه در استان، فرصت داشته باشند تا محصولاتشان را به مخاطبان معرفی کننند.

مدیر کل کانون البرز این نمایشگاه را فرصتی برای معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ظرفیت‌های آن و استفاده از توانمندی‌های اعضا دانسته و افزود سعی خواهیم کرد برنامه‌های بسیار شاد و متنوع را برای خانواده‌ها و تمامی گروه‌های سنی برنامه‌ریزی کنیم.

این مقام مسئول گفت نمابشگاه امسال که از روز شنبه ۲۴ شهریور آغاز شده و به مدت ۱۰ شب از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود، از سه بخش غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی( لوازم التحریر)، بازی‌های خانوادگی و پذیرایی تشکیل خواهد شد.

عاشری ادامه داد در بخش اول در نشست مشترکی با مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در خصوص محل برگزاری نمایشگاه که فرهنگسرای کوثر خواهد بود و شکل ظاهری و تبلیغات محیطی بحث و تبادل نظر کرده‌ایم و این نشست را به بخش محتوایی اختصاص خواهیم داد.

البرز میزبان دومین نمایشگاه «نوشت البرز»/ ارائه محتواهای فرهنگی در حاشیه نمایشگاه

در ادامه حاضران جلسه پیشنهادات خود را در رابطه با کارگاه‌های جانبی و فعالیت‌ها و ساعات پیشنهادی مطرح کردند.

معرفی فعالیت‌های کانون، برگزاری مسابقه و قرعه کشی، بازی‌های خانوادگی،قصه‌گویی، رصد نجومی و معرفی فعالیت‌های مرکز نجوم کانون، کارگاه بازی‌های خانوادگی، بازی‌های بومی، محلی و بازی‌های کار آفرینی، برگزاری نشست‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف مانند اختلالات یادگیری، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری ماننند نقاشی کودکان، برگزاری جشن ویژه میلاد باسعادت پیامبر رحمت و مهربانی، برپایی رادیو نمایشگاه با استفاده اط ظرفیت‌های مربیان و اعضای توانمند کانون به منظور معرفی غرفه‌ها و افراد مختلف، برگزاری غرفه‌ی ویژه برای نوجوانان عضو باشگاه نوجوانان کار آفرین کانون (بنک)، اجرای نمایش شاد برای خانواده‌ها، استفاده از گروه‌های سرود  از جمله محتواهای پیشنهادی این نشست بود.

البرز میزبان دومین نمایشگاه «نوشت البرز»/ ارائه محتواهای فرهنگی در حاشیه نمایشگاه

در پایان این جلسه نیز زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز با اهدای لوح از زحمات بنفشه مرادحاصل، کارشناس مسئول امور اداری کانون البرز به منظور حضور فعاال و مستمر در فعالیت‌های فرهنگی، قدردانی کرد.

البرز میزبان دومین نمایشگاه «نوشت البرز»/ ارائه محتواهای فرهنگی در حاشیه نمایشگاه

گفتنی است علاقه‌مندان به داشتن غرفه در نمایشگاه نوشت افزار نوشت البرز می‌توانند از طریق شماره ۳۴۱۶۳۰۰۰ علاقه‌مندی خود را اعلام کنند.

خانواده‌ها برای خرید محصولات فرهنگی از تولید کنندگان بومی از روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به فرهنگsرای کوثر واقع در چهار راه کارخانه قند کرج، مراجعه کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =