نمایش «خداداد» در مرکز تئاتر کانون به روی صحنه می‌رود

نمایش «خداداد» از تولیدات کانون استان قم، در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجسته‌گی از تولیدات مرکز تئاتر کانون در امتداد طرح تناوبی تئاتر و حمایت از استان‌ها در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون بر روی صحنه می‌رود.

بر اساس این خبر، بیشتر اعضای گروه این نمایش از هنرمندان(کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه) هستند.

نمایش «خداداد» داستان پسری روستایی را روایت می‌کند که با مادربزرگ خود زندگی می‌کند. ناگهان مادربزرگ دچار بیماری‌ای می‌شود و پسر نذر می‌کند برای شفای مادربزرگ به سمت مشهد حرکت ‌کند و....

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران: سمانه دلیر و امیر محمدی، بازی‌دهندگان عروسک: فاطمه فرکی، سمانه دلیر و زینب رنجبری، صداپیشه‌گان: مهدی خجسته‌گی، مرتضی عقیقی، سمیرا منزه، مهسا زمانی، محمدجواد سعادت و مهران جنتی، مدیر تولید: سونیا جباری، دستیار کارگردان: رضا خانی، منشی صحنه: سمانه دلیر، طراح عروسک: رضا خانی، طراح لباس: مهدی خجسته‌گی و سونیا جباری، طراح صحنه: مهدی خجسته‌گی، طراح پوستر و بروشور: فاطمه خجسته‌گی، مدیر صحنه: مصطفی نجاران، ساخت عروسک: فائزه امیرحسینی و الهام جابری، طراح گریم: خدیجه زارعی، ساخت دکور: مصطفی نجاران، مهران جنتی و سمانه دلیر و سرپرست سازندگان عروسک سونیا جباری.

نمایش «خداداد» پیش‌تر برگزیده بخش تئاتر کودک و نوجوان جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) شده بود.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کانون با هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری با موضوع و سیره و روش زندگی امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی و جریان‌سازی مردمی و مخاطب محوری و در راستای طرح تناوبی تئاتر اقدام به تولید و اجرای نمایش «خداداد» کرده است. این نمایش در برنامه «مسیر هشتم» با همکاری تماشاخانه سیار کانون در استان‌های خوزستان، فارس، یزد و مشهد اجرا شده است .

نمایش «خداداد» از روز ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰ به روی صحنه مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله می‌رود.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌ ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود ساعت نمایش «درخت گیلاس» - که در سالن دیگر مرکز تئاتر کانون در حال اجراست - از روز یک‌شنبه ۱۸ شهریور به ساعت ۱۷:۳۰ تغییر می‌کند.

نمایش «خداداد» در مرکز تئاتر کانون به روی صحنه می‌رود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =