کد خبر: 344524
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
اختتامیه کارگاه‌های «قصه بازی»

کارگاه تخصصی «قصه بازی» در مرکز شماره ۷ مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، کارگاه تخصصی «قصه بازی» با هدف آشنایی اعضای نوخوان با قصه‌های آموزنده از ادبیات کهن ایران، در مرکز شماره ۷ مشهد در طرح تابستانی اوقات فراغت با شعار «تابستونتو بساز» برگزار شد.

فریبا گلستانه مربی مسئول مرکز شماره ۷ مشهد با اعلام خبر فوق گفت: این کارگاه‌ها با مربی‌گری بهاره قانع‌نیا برگزار شد و هدف ما از برگزاری آن آشنایی اعضای نوخوان با قصه‌هایی از ادبیات کهن چون «گلستان سعدی» بود. قصه‌ها ابتدا توسط مربی انتخاب شده و پس از بازآفرینی خلاق، برای اعضا بیان می‌شد. در ادامه بازی‌هایی بر اساس این قصه‌ها طراحی و در هر جلسه توسط بچه‌ها به اجرا در می‌آمد. این  بازی‌ها شامل بازی‌های نمایشی، حرکتی، واژگانی و تلفیق آن‌ها بود.

گلستانه افزود: این کارگاه سطح‌بندی داشت و هر جلسه بازی‌ جدید به بازی‌های قبلی اضافه می‌شد و در پایان هشت جلسه بچه‌ها ضمن آموزش قصه‌ها، هشت بازی جذاب را فرا گرفته بودند.

مربی مسئول مرکز شماره ۷ مشهد خاطر نشان کرد: این کارگاه با استقبال بسیار خوب اعضاء و والدین آنها همراه بود و جشن پایان آن نیز در فضایی شاد و مفرح با حضور اعضای کارگاه برگزار شد.

اختتامیه کارگاه‌های «قصه بازی»                

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =