اعطای ابلاغ رابط علمی کانون کرمانشاه

در دومین نشست رابطین علمی در کانون کرمانشاه، توسط مدیرکل این مجموعه ابلاغ رابط علمی به عضو ارشد فعال مرکز شماره ۲ اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دومین نشست رابطین علمی در کانون استان، که به صورت مجازی برگزار شد، توسط مدیرکل این مجموعه، ابلاغ رابط علمی به عضو ارشد فعال مرکز شماره ۲ اعطا شد.

اعطای ابلاغ رابط علمی کانون کرمانشاه
دومین نشست رابطین علمی مراکز استان کرمانشاه در ماه شهریور با حضور مدیرکل کانون کرمانشاه و رابطین علمی مراکز به صورت مجازی برگزار شد؛ در این نشست محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان ضمن مروری بر فعالیت‌های علمی مراکز گفت: در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه همواره به پرورش استعدادها و خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان در تمامی زمینه‌ها توجه ویژه داشتیم و سعی بر این بوده تا بتوانیم علایق مختلف را در حوزه کودک و نوجوان پوشش دهیم که بتوانند با آموزش‌های تخصصی استعدادهای خود را بروز داده و پرورش دهند و توجه به فعالیت‌های علمی نیز که طرف‌داران خاص به خود را دارد از جمله این فعالیت‌ها است که در کانون استان به طور ویژه به دنبال آن هستیم.

اعطای ابلاغ رابط علمی کانون کرمانشاه
وی با نگاهی به فعالیت‌های علمی انجام گرفته در طول تابستان ۱۴۰۳ که در مراکز کانون استان رقم خورده، افزود: شکل گرفتن گروه رابطین علمی مراکز کانون کرمانشاه و راه‌اندازی پانل علمی در مراکز که توسط نوجوانان مدیریت می‌گردد اتفاق بسیار خوبی است و اولین قدم‌های جدی شما عزیزان را در زمینه فعالیت‌های علمی در کانون نشان می‌دهد و خوشبختانه با توجه به گزارش‌های دریافتی از جانب شما رابطین در مراکز شاهد فعالیت‌های خوبی هم در این زمینه بوده‌ایم.
زنجانی خاطرنشان کرد: اجرای اردوهای علمی بازدیدی در پژوهش‌سراها، صنایعی که در حوزه علمی فعالیت می‌کنند و دیگر موارد نیز در این مدت کوتاه با قوت بیشتری انجام پذیرفت که نه تنها از بازخورد بسیار مطلوبی برخوردار بود بلکه با چنین برنامه‌هایی دریچه‌های تازه‌ای هم از دنیای علم به روی مخاطبان و دوست‌داران این زمینه گشوده شد و ما امیدواریم این فعالیت‌ها همچنان با همین قوت در کانون استان ادامه پیدا کرده و به اهداف مورد توجه در این زمینه دست یابیم.

اعطای ابلاغ رابط علمی کانون کرمانشاه
در ادامه رابطین علمی در مراکز کانون استان گزارشی از فعالیت‌های خود که بر اساس تقویم علمی ارسالی از ستاد تهران تهیه شده بود ارائه دادند و مدیرکل کانون کرمانشاه هم در خصوص راه‌اندازی کاروان نجوم و حضور آنها در شهرستان‌ها و دستاوردهای پیش رو خبر داد.
در انتهای این نشست نیز توسط مدیرکل کانون استان، ابلاغ امیرحسین طهماسبی عضو ارشد و فعال کانون که هم‌اکنون دانشجو معلم نیز هست به عنوان دبیر شورای رابطین علمی مراکز استان کرمانشاه اعطا شد.

اعطای ابلاغ رابط علمی کانون کرمانشاه

# تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =