داوران دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون معرفی شدند

داوری مرحله پایانی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون پرورورش فکری کودکان و نوجوانان را بهرام دهقانیار، سیدجواد هاشمی و شهروز حقی برعهده دارند.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بهرام دهقانیار از موسیقی‌دانان و آهنگسازان است که در زمینه ساخت موسیقی متن برای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی و همچنین ساخت ملودی و تنظیم ترانه فعالیت دارد و آثار او برای مردم بسیار شناخته شده‌ است.

سید جواد هاشمی‌ بازیگر، نویسنده و کارگردان سینماست که فعالیت گسترده‌ای در آثار وابسته به دفاع مقدس داشته است. او دانش‌آموخته رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

هم‌چنین شهروز حقی، آهنگساز و کارشناس موسیقی دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی است.

ساخت موسیقی متن برای فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های صحنه‌ای از جمله فیلم‌های داستانی و سینمایی از سوابق کاری شهروز حقی است.

عمومی‌سازی و مردمی‌سازی سرود در بین اقشار مختلف جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه از اهداف کلی و بسط، تعمیق و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی سرود در راستای ترویج فرهنگ انقلاب، کشف استعدادهای برتر اعضا و دانش‌آموزان در عرصه‌های هنری، تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان و مهارت‌افزایی و پایدارسازی اعضا از اهداف برگزاری دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود.

دومین دوره جشنواره ملی سرود کانون پرورش فکری روز ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شد و آیین پایانی و معرفی برگزیده‌های آن روز ۱۹ شهریور در اراک، شهر صنعتی، فرهنگ‌سرای شهر  برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =