کد خبر: 344556
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
بازدید 75
هفته‌ملی کودک نقطه اوج هم‌گرایی فعالان فرهنگی است

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان سال تحصیلی و هفته ملی کودک را بستری برای هم‌گرایی دستگاه‌های فرهنگی در پرورش نسلی آگاه، مومن و انقلابی توصیف‌کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، سیدجلیل میرعظیمی این مطالب را در دوازدهمین شورای هماهنگی مدیران آموزش و پرورش استان گیلان اظهارداشت و آغاز سال تحصیلی پیش‌رو و برنامه‌های هفته ملی کودک  سال ۱۴۰۳ را رزمایشی برای پیش‌برد اهداف فرهنگی و آموزشی عنوان‌کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان با اشاره به نقش محوری این نهاد به‌عنوان  دستگاه همراه نظام آموزشی کشور و متولی برنامه‌های هفته ملی کودک افزود: برای تربیت نسلی، آگاه، مومن و انقلابی از مشارکت با مجموعه‌های فعال در عرصه فرهنگ استقبال‌می‌کنیم.

او هم‌چنین با اشاره برگزاری جشن غنچه‌ها، شکوفه‌ها و جوانه‌ها از سوی آموزش و پرورش گیلان‌ گفت: همکاری در برگزاری هرچه‌بهتر و میزبانی از ویژه‌برنامه‌ها در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قراردارد.

هفته‌ملی کودک نقطه اوج هم‌گرایی فعالان فرهنگی است

صحبت‌های مدیران  آمورش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و دانشگاه فرهنگیان استان گیلان در ارتباط با برنامه‌های پیش‌رو و تاکید برلزوم نقش‌آفرینی فعالان فرهنگی در کسوت افسران جنگ‌نرم، از دیگر برنامه‌های این نشست‌بود.

متولیان عرصه تعلیم و تربیت در همین‌حال، توانمندسازی نسل کودک و نوجوان را دارای اهمیت‌ ارزیابی‌کردند و ضرورت افزایش فضاهای فرهنگی و آموزشی استان را یادآورشدند.

گفتنی‌است، در این نشست که روز شنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ به‌میزبانی  آموزش و پرورش استان گیلان در رشت صورت‌گرفت، جمعی از معاونان این اداره‌کل نیز حضورداشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =