کد خبر: 344557
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴
بازدید 56
آیین گشایش دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون

دبیر دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین افتتاحیه ابراز امیدواری کرد با برگزاری این رویداد هنری بتوانیم یکی از مطالبات رهبری که هنر سرود است را به خوبی اجرا کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، آیین گشایش دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صبح روز ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ در فرهنگسرای شهرصنعتی اراک با قرائت قرآن توسط زهرا تلخابی قاری و حافظ قرآن از شهرستان فراهان همراه بود، دختری توان‌یاب که دارای چندین معلولیت همچون بینایی، ناتوانی جسمی و حرکتی آغاز و در ادامه همراه با برنامه های هنری متنوع و موزیکال و عروسکی و همچنین گروه سرود ناشنوایان اراک به اجرای برنامه پرداختند.

آیین گشایش دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون

احسان منصوری دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در این آیین ضمن خیر مقدم به کودکان و نوجوانان حاضر در جشنواره و هیئت داوران و ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره ملی سرود آفرینش در استان مرکزی و شهر اراک گفت: جریان‌سازی حوزه سرود در کشور از سال گذشته با تلاش‌های مرکز آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور آغاز  و پس از سال‌ها دومین جشنواره سرود آفرینش آغاز به‌ کار کرد.

آیین گشایش دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون

دبیر دومین جشنواره ملی سرود آفرینش افزود: در زمستان و بهار امسال هزار و ۱۱۱ گروه در کشور به رقابت پرداختند که ثمره آن ۱۶ گروه است که در استان مرکزی و شهر اراک افتخار میزبانی از آن‌ها را داریم و استان‌های برگزیده تا عصر امروز اجراهای خود را روی صحنه خواهند برد و فردا دوشنبه ۱۹ شهریور ماه اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم جریان سرود کانون‌ که در کنار سایر سازمان‌های فرهنگی پرچم آن را بالا برده است خروجی مثبتی داشته باشد و در سال‌های بعد نیز شاهد جریان‌سازی سرود در کشور باشیم و بتوانیم یکی از مطالبات رهبری که هنر سرود است را به خوبی اجرا کنیم.

آیین گشایش دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون

دومین دوره جشنواره ملی سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور گروه‌های راه‌یافته در اراک، شهر صنعتی، فرهنگسرای شهر در این روز اجرا شد و فردا دوشنبه ۱۹ شهریور ماه اختتامیه جشنواره با حضور مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، استاندار استان مرکزی و مدیران کشوری و استانی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =